Me vriendin heeft een probleem met haar pc en het lukt mij niet om het op te lossen. De cd-rom drives zijn niet meer bereikbaar. Als je er op klikt krijg je de reactie:
d: is niet toegankelijk, toegang geweigerd.
De hardeschijf icoontjes hebben ook zo verboden bord net zoals verboden te roken
Je kan wel de cd-rom uitwerpen via rechtermuisknop.
Ben er nu al een dag mee bezig. Ik dacht eerst dat het kwam door een software programma dat mijn vriendin had geïnstalleerd. Ze heeft laatst itunes geinstalleerd. Iemand vertelde mij dat het aan DRM ligt. Ik heb nu itunes eraf gehaald en bijna alles gedaan wat op het internet verteld wordt over dit probleem.
Heeft iemand nog advies waar ik naar moet kijken? want moet het oplossen
edit:
kan even iemand anders die andere post verwijderen. Me vriendin heeft zonder toestemming lopen posten onder mijn naam
Zonder dat ik het wist.
d: is niet toegankelijk, toegang geweigerd.
De hardeschijf icoontjes hebben ook zo verboden bord net zoals verboden te roken
Ben er nu al een dag mee bezig. Ik dacht eerst dat het kwam door een software programma dat mijn vriendin had geïnstalleerd. Ze heeft laatst itunes geinstalleerd. Iemand vertelde mij dat het aan DRM ligt. Ik heb nu itunes eraf gehaald en bijna alles gedaan wat op het internet verteld wordt over dit probleem.
Heeft iemand nog advies waar ik naar moet kijken? want moet het oplossen
edit:
kan even iemand anders die andere post verwijderen. Me vriendin heeft zonder toestemming lopen posten onder mijn naam
[ Voor 9% gewijzigd door isomis op 28-05-2007 18:10 ]
Webontwikkelaar - Kitesurfer | Gamer