Toon posts:

DDR2 gezien als DDR!

Pagina: 1
Acties:
  • 69 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik verbaasde mij over het feit dat mijn DDR2 geheugen wordt gezien als DDR geheugen door bv. 3DMark06. Hoe kan dit?

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Moet je je niet zo druk om maken. Feit is gewoon dat je DDR 2 hebt, maar dat neit elk programma dat kan uitlezen.

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 00:43

Barrycade

Through the...

Ik heb ongeveer hetzelfde probleem: Mijn Atari herkent mijn externe 320 GB harddisk niet :?

Serieus: wat denk je zelf dat het probleem is?

Verwijderd

Topicstarter
Anders was ik hier niet toch?

• BèR
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-11-2022
Het is niet de bedoeling dat je hier alleen komt als je een onoplosbaar computerprobleem hebt, GoT is een discussieforum, geen helpdesk.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Zal wel gewoon een bug in de software van 3dMark zijn. Is verder toch helemaal niet boeiend als alles verder prima werkt.

Verwijderd

Topicstarter
Als dit een discussieforum is, waar slaat deze tekst dan op?

Videoplanken & Beeldkanonnen
Gekloot met je razendsnelle i740-kaart of ligt je monitor dwars? Hier weten ze het antwoord.

• Willson
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16-03 16:33
Ze hebben toch het antwoord al gegeven ?

Ligt aan de software! :+

Maak je er niet zo druk om, zijn grotere en belangrijkere problemen in deze wereld! |:(

• kid1988
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-05 14:20
om dat ddr2 ook gewoon dual data rate geheugen is.

als er iets niet zou kloppen zou je PC wel vast lopen. en er is vast ook geen performance hit, dus je zit nu eigenlijk gewoon te zeuren over een cijfertje...
"hee waarom is mijn e6600 niet op 6600mhz geclocked?"

of er nou wel of niet een 2 achter staat zegt niets over de performance. in veel gevallen is ddr2 niet eens zoveel sneller dan ddr1 (de frequenties zijn wel hoger, maar de latencies ook).

kom maar terug als je ddr2 geheugen word herkent als EDO ram, dan kunnen we je misschien helpen.

edit:
waarom je klote reacties krijgt?

A je meld geen foutmeldingen (nouja die zijn er dus in dit geval niet)
B je post je specs niet
C je meld je 3dmark versie niet (ja 2006 maar welke versie?)
D het lijkt er neit op dat je zelf al een beetje research hebt gedaan voordat je hier ging posten

[ Voor 21% gewijzigd door kid1988 op 28-05-2007 18:16 ]

kid1988 wijzigde deze reactie 26-11-1998 04:19 (101%)

• Vyo
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Vyo

lol, 3dmark06 is natuurlijk ook HET toonaangevende softwarepakket om de specificaties van je configuratie mee tevoorschijn te halen :+

download een sisoft sandra of iets dergelijks, tik maar eens in op google.

en bovendien, als je een stuk achterham hebt, en de groenteboer roept "hey dat is ham!" ga je tock ook niet zeuren van "nee dat is achterham!", dan zoek je een slager die je ernaar laat kijken :')

dit is denk ik niet op te lossen door Google ofzo though, dit is kenmerkende wereldvreemdheid >.>

[ Voor 64% gewijzigd door Vyo op 28-05-2007 18:19 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:41

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2007 @ 18:09:
Als dit een discussieforum is, waar slaat deze tekst dan op?

Videoplanken & Beeldkanonnen
Gekloot met je razendsnelle i740-kaart of ligt je monitor dwars? Hier weten ze het antwoord.
Het is een discussieforum met gevoel voor humor. Maar dat betekent niet dat we geen eigen inzet verwachten, in tegendeel.

Als je de RAM FAQ erop naslaat kom je erachter dat DDR2 een vorm van *jawel* DDR is, evengoed als dat alle DDR (1+2) een vorm van SDRAM is, wat op zijn beurt weer een vorm van DRAM is, wat weer een vorm van RAM is.

Het is net zo correct om te melden dat het DDR is, als dat het is om te melden dat het RAM is (waar je hopelijk geen aanstoot aan neemt...)

Beetje kansloos topic dit... dicht.

Oslik blyat! Oslik!

• rapture
  • Laatst online: 12:57

rapture

Zelfs daar netwerken?

BèR schreef op maandag 28 mei 2007 @ 18:05:
Het is niet de bedoeling dat je hier alleen komt als je een onoplosbaar computerprobleem hebt, GoT is een discussieforum, geen helpdesk.
Zullen we helpdesks opzetten? Gratis 0900-nummer aanvragen, mensen kunnen voor € 1,12 per minuut naar ons bellen en wij antwoorden tegen € 0,50 per minuut (€ 30 per uur) aan verdiensten. Lijkt mij een leuke bijverdienste? http://www.telonline.be/0900/verdiensten.php

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-12-2025

mad_max234

AMD Athlon II M320

3Dmark zegt ook dat mijn videokaart 12Mhz loopt, 3dmark is nooit betrouwbaar geweest qua systeem info.

Is ook niet het programma'tje voor om je systeem info op te vragen. ;)

Maar moets je daarvoor nu een topic openen en kon je er zelf niet meer uit komen. :? ff google en je wist het ook, dus gen reden voor een topic.

@dion_b

Veel mensen denken dat met "SD RAM" "SDR RAM" word bedoeld, daar zit de fout meestal.

[ Voor 42% gewijzigd door mad_max234 op 28-05-2007 18:30 ]

• stijnos1991
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13:22
rapture schreef op maandag 28 mei 2007 @ 18:22:
[...]
Zullen we helpdesks opzetten? Gratis 0900-nummer aanvragen, mensen kunnen voor € 1,12 per minuut naar ons bellen en wij antwoorden tegen € 0,50 per minuut (€ 30 per uur) aan verdiensten. Lijkt mij een leuke bijverdienste? http://www.telonline.be/0900/verdiensten.php
Woo dat tikt lekker aan!
Doen we :+

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-12-2025

mad_max234

AMD Athlon II M320

stijnos1991 schreef op maandag 28 mei 2007 @ 18:28:
[...]

Woo dat tikt lekker aan!
Doen we :+
Ga jij voor 30 euro p/u werken dan? Kom ik mijn bed niet vooruit. :+

Tikt zeker lekker aan, maar dan heeft ineens niemand vragen meer en kunnen ze wel ineens alles vinden. :D

• rapture
  • Laatst online: 12:57

rapture

Zelfs daar netwerken?

mad_max234 schreef op maandag 28 mei 2007 @ 18:32:
Ga jij voor 30 euro p/u werken dan? Kom ik mijn bed niet vooruit. :+
Met wat voor een soort job verdien je netto € 30 per uur? Door beetje Belgisch boekhouden op toe te passen betaal je slechts € 70 per kwartaal aan belastingen op je bijberoep, de rest van het geld boek je weg (bv dure telefoon voor je bijberoep, bedrijfswagen, computers, webhosting voor je bedrijfssite,...).
Tikt zeker lekker aan, maar dan heeft ineens niemand vragen meer en kunnen ze wel ineens alles vinden. :D
Enquete/marktonderzoek kan meer duidelijk geven. Het is wat de gek ervoor geeft/betaalt.
Doorlinken naar een aparte topic hierover: Helpdesk opzetten?

[ Voor 8% gewijzigd door rapture op 28-05-2007 18:45 ]

Verwijderd

Topicstarter
Wat een reacties allemaal, bedankt. Ben een stuk wijzer. Voor mensen die er niet zoveel verstand van hebben, is een antwoord van pro's als jullie soms heel verhelderend. Iemand die iets niet weet of snapt, vraagt het. Maar ik ben eruit hoor. Oh en als je wil dat alleen mensen posten die verstand van zaken hebben, moesten ze hier eens iemand voor aannemen om iedereen te checken. Wat een stel dwazen.

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:16
Vent, je hebt al het juiste antwoord in de 1e reply op je vraag.

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:15

Floor-is

5.2

dion: volgende keer niet je slotje vergeten ;)

Bericht hierboven

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:41

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Oops :o

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.