Toon posts:

Guideplus probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds Casema de zenders opnieuw heeft ingedeeld krijg ik de programmadata voor guideplus niet meer binnen op mijn Pioneer DVR-540H.

Heb de instellingen al eens gereset maar zonder resultaat.
Weet iemand hoe of dit is op te lossen en zo ja hoe?

Is overigens een analoog tv-signaal (gewoon de ouderwetse manier dus)

Verwijderd

Topicstarter
up...

• Zym0tiC
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05:40

Zym0tiC

^_^

Gister voor mijn ouders hun Sony DVD recorder ingesteld met guide+. De eerste keer moest de recorder 24 uur uitstaan op de nieuwe gegevens op te halen. Ik neem aan dat je dit al hebt gedaan?

There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!

Verwijderd

Topicstarter
je bedoelt in standby modus toch?

ja dit heeft ie ook wel meer dan 24 uur gedaan, guideplus heeft het voor de herindeling van de zenders wel gedaan, maar nu deze dus opnieuw zijn gerangschikt door casema haalt ie de info niet meer binnen

• cool_zero
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-10-2022
Sommige spelers moet je ook wel eens 12 (of 24) uur op eurosport laten staan.

Verwijderd

Topicstarter
hoe bedoel je?

gewoon de speler aanzetten en 'm 24 uur lang op eurosport laten staan, in de on-modus dus?
hoe zou dit helpen? :?

• naftebakje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-02 15:05
De guide+ signalen worden op een zender doorgestuurd, vaak is dit eurosport of TMF. Waarschijnlijk zit je recorder nu op een verkeerde zender te zoeken naar de guide+ signalen, stel de zenders weer juist in op de recorder en stel het guide+ bronkanaal goed in, dan moet het na 24 uur weer perfect werken.

Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.

Verwijderd

Topicstarter
werkt weer!

hartstikke bedankt
Pagina: 1