[XP] Kan niet inloggen als Beheerder

Pagina: 1
Acties:
  • 389 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Limit-NL
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 10-02 14:41
Beste Tweakers,

Ik heb dringend jullie hulp nodig! Ik was mijn PC aan het Tweaken met msconfig en TweakUI. Maar toen ik opnieuw opstartte, kreeg ik opeens de vraag of ik wou inloggen op een account. Ik had alleen de keuze uit de Gast-account en daar kan ik niks terugvinden van mijn oude account, help!
Ik maak gewoonlijk niet eens gebruik van accounts, alleen van de Beheerders-account. Blijkbaar heb ik iets verkeerd ingesteld, ik denk in TweakUI.
Kunnen jullie mij helpen zodat ik weer normaal kan opstarten naar mijn beheerders-account zonder dat ik voor de keuze wordt gezet dat ik een account moet kiezen?

Bij voorbaat veel dank!

• Ascathon
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-03 13:41
Je krijgt dus windows welkomsscherm of hoe dat heet. Doe een 2x ctrl+alt+del. Dan krijg je klassieke inlogbox. In het configuratiescherm bij accounts/gebruikers kun je het welkomsscherm uitschakelen zodat je altijd die inlogbox krijgt.

[ Voor 36% gewijzigd door Ascathon op 28-05-2007 16:22 ]

• Swadrian
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-06-2025
Door in het inlogscherm met "gast" op ctrl+alt+end of iets dergelijks te drukken komt er een ander inlogscherm waarbij de username ingevoerd kan worden. Daarna kan dmv het register de administrator account op het welkomstscherm weergegeven worden

• Limit-NL
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 10-02 14:41
Inmiddels is alles weer terug naar het oude, allebei hartelijk bedankt voor de nuttige reply! :)