Toon posts:

AMD Mobile - Nergens te krijgen?

Pagina: 1
Acties:
  • 469 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek me rot naar een AMD mobile. Heb een ms-1013 barebone en heb alleen nog een AMD mobile nodig, maar ze worden nergens los verkocht. Hoe doen mensen dit als ze een CPU upgrade willen? Iemand die weet waar mobiles wel los verkocht worden??

Ik vind het maar een raar gedoe dat ze nergens verkrijgbaar zijn en toch AMD laptops worden verkocht... mis ik hier iets??

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-05 10:27
AMD Turions zijn mobile CPU's: http://tweakers.net/pricewatch/cat/291

The devil is in the details.

Verwijderd

Bij alternate hebben ze er drie: de Turion TL-50, TL-52 en TL-56
Hier dus

Verwijderd

Topicstarter
Ow, die had ik over het hoofd gezien dan, aangezien ik totaal niet in die prijscategorie aan het kijken ben (400e :o). Hoe zit het dan met de semprons?

Maakt het nog wat vreemder eigenlijk, turions wel, maar geen semprons? Niemand ooit een vervangend CPU'tje nodig??

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-05 10:27
Semprons zijn (goedkope) desktop-cpu's, die zou ik maar niet proberen in je laptop te steken.

[ Voor 30% gewijzigd door Hahn op 28-05-2007 15:54 . Reden: laat maar 8)7 ]

The devil is in the details.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Hahn schreef op maandag 28 mei 2007 @ 15:51:
Semprons zijn (goedkope) desktop-cpu's, die zou ik maar niet proberen in je laptop te steken. Was geen laptop :+
Is wel laptop.

Verwijderd

Topicstarter
Sempron mobile, 25w versie, perfect voor de laptop.

Dit is de barebone btw: http://www.msicomputer.com/NB/product_spec.asp?model=MS-1013

Verwijderd

Ik heb voor je eventueel een AMD Athlon64 3000+ mobile

Kun je zo komen halen, moet je alleen wel uit mijn oude laptop slopen. Maar geen probleem voor de rest :)

mail me maar: mixnicx[at]gmail[dot]com

Verwijderd

Topicstarter
Athlon mobiles zijn er ook. Maar alleen de overpriced turions zijn te koop aangeboden. Ik neem aan dat niet alle AMD gefitte notebooks Turions hebben, maar ook semprons. Vraag ik me af wat er gebeurt als mensen een nw CPU nodig hebben... 200e+ Turion aanschaf verplicht??

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2007 @ 16:10:
Ik heb voor je eventueel een AMD Athlon64 3000+ mobile

Kun je zo komen halen, moet je alleen wel uit mijn oude laptop slopen. Maar geen probleem voor de rest :)

mail me maar: mixnicx[at]gmail[dot]com
Relaxt! Mailtje gestuurd :up:
Pagina: 1