Ik gebruik mijn LCD TV van LG (32LC25R) om radio te luisteren (via digitale televisie decoder/box). Maar er komt nu zo'n "testbeeld" (plaatje) als ik radio luister. Hoe kan ik die gewoon op zwart beeld krijgen? Ik kan het nergens vinden in de gebruiksaanwijzing(en). Dank!
Mooie titel gekozen, lijkt wel vertaald met babelfish oid.
Maarrem, dat kan naar mijn weten niet. Kun je niet gewoon het geluid van je decoder doorlussen naar een versterker?
Maarrem, dat kan naar mijn weten niet. Kun je niet gewoon het geluid van je decoder doorlussen naar een versterker?
brightness op 0% zetten
tv uitzetten? en geluid naar versterker. Scheelt weer 180watt per uur om alleen radio te luisteren. Zal het milieu ook wel leuk vinden
Ignorance is bliss!! (- The Matrix)
Al vreet een versterker ook het broodnodigecramwinckel schreef op maandag 28 mei 2007 @ 16:22:
tv uitzetten? en geluid naar versterker. Scheelt weer 180watt per uur om alleen radio te luisteren. Zal het milieu ook wel leuk vinden
Het schijnt wel te kunnen. Ik denk dat je ergens een instelling in de TV kan veranderen zodat ie AV1/AV2/EXT1 o.i.d. op zwart beeld kan zetten i.p.v. een standaard "testbeeld" van LG.
Ik probeer dit trouwens voor mn ouders op te lossen; die hebben net een LCD TV gekocht en maar meteen digitale televisie erbij. Maar ze willen geen receiver + speakers etc in de kamer hebben staan - ze willen gewoon 1 TV en that's it (en dan nemen ze slechte audio op de koop toe ja...
)
Een vriend van mn vader had hetzelfde "probleem" en kon ook niet achterhalen hoe het beeld te veranderen was. Uiteindelijk is een installateur geweest die het binnen no-time oploste; nu zien zij dus niks (zwart) op de televisie als ze naar radio (via de TV en digitale ontvanger) luisteren. Het kan dus wel... niemand weet hoe?
Ik probeer dit trouwens voor mn ouders op te lossen; die hebben net een LCD TV gekocht en maar meteen digitale televisie erbij. Maar ze willen geen receiver + speakers etc in de kamer hebben staan - ze willen gewoon 1 TV en that's it (en dan nemen ze slechte audio op de koop toe ja...
Een vriend van mn vader had hetzelfde "probleem" en kon ook niet achterhalen hoe het beeld te veranderen was. Uiteindelijk is een installateur geweest die het binnen no-time oploste; nu zien zij dus niks (zwart) op de televisie als ze naar radio (via de TV en digitale ontvanger) luisteren. Het kan dus wel... niemand weet hoe?
Sorry, er had moeten staan "Hoe TV op zwart als ik radio luister", maar door wat knippen en plakken en te snel klikken was dit het resultaatExorcist schreef op maandag 28 mei 2007 @ 15:53:
Mooie titel gekozen, lijkt wel vertaald met babelfish oid.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2007 23:02 ]
Ik had een oude aristona (philips) beeldbuis en die had in het menu de optie 'alleen geluid' waardoor het beeld zwart werd. Heeft je tv niet zo'n optie?
Die heeft ie sowieso nodig. Dus dan scheelt het al als de TV uit is
Ik zou het ook zo doen hier.
Ik heb ook TV, decoder en losse receiver. Gewoon decoder en receiver aan en klaar is DinX
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Nou, op zich kun je zonder versterker af, door het geluid dus via de TV te laten spelen. Maar dan hou je het beeld inderdaad.DinX schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 17:02:
[...]
Die heeft ie sowieso nodig. Dus dan scheelt het al als de TV uit is
Ik zou het ook zo doen hier.
Ik heb ook TV, decoder en losse receiver. Gewoon decoder en receiver aan en klaar is DinX
Ik heb trouwens ook zo eea ingesteld dat mn decoder via mn versterker speelt, zodat als ik radio wil luisteren niet de TV aanhoeft. Dus, of 180W van je TV, of ong. hetzelfde wattage uit je versterker. Ik kies dan mooi de versterker, klinkt ook wat beter dan TV speakertjes
SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment
Ayofe Theme for Symbian S60
Denk wel dat hij dit een goede reactie vindt, 13 jaar na de vraagVerwijderd schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 13:08:
Bij energiebesparing, beeld uit.
Een topic van haast 13 jaar oud kicken is niet nodig. Oude koeien mogen in de sloot blijven.
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()