Toon posts:

Wie is de eigenaar van de Experia Box: klant of kpn

Pagina: 1
Acties:
  • 793 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Mijn schoonmoeder heeft een Experia Box over, zij is inmiddels geen klant meer van KPN Bellen en Internet en heeft nu Tele2.
Een collega van mij heeft wel interesse in die Experia Box. Kan mijn schoonloeder (haar eigen woorden) die box zonder problemen verkopen? Of blijft KPN eigenaar hiervan?

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Wat heb je gevonden in de AV van KPN?

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Verwijderd

Topicstarter
err.... die heb ik hier zo snel niet bij de hand.

• Peter_italia
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23-11-2024
Wie wil er nu een Experia Box?
Weg vrijheid.

• Matrix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 00:52
Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2007 @ 14:56:
Mijn schoonmoeder heeft een Experia Box over, zij is inmiddels geen klant meer van KPN Bellen en Internet en heeft nu Tele2.
Een collega van mij heeft wel interesse in die Experia Box. Kan mijn schoonloeder (haar eigen woorden) die box zonder problemen verkopen? Of blijft KPN eigenaar hiervan?
De experia box blijft eigendom van KPN.....

Verwijderd

Topicstarter
Peter_italia schreef op maandag 28 mei 2007 @ 15:04:
Wie wil er nu een Experia Box?
Weg vrijheid.
Mijn collega... (don't ask me why)

Heb inmiddels de AV gevonden en ik denk dat KPN toch eigenaar blijft.

• AMDathlonxp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-06-2024
Toen ik laatst voor iemand internet + bellen had aangeschaft bij hetnet, stond er bij de bestelling dat de modem in bruikleen was :)
De modem kun je dus helaas niet verkopen :)

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-11 21:14
Maar waarom halen ze 'm dan niet op? :?

Woensdag komt er bij mij een Monteur om mijn lijn in de oude staat terug te brengen, van mij mag hij 'm meenemen, ik ben benieuwd.

Verwijderd

Gman schreef op maandag 28 mei 2007 @ 16:31:
Maar waarom halen ze 'm dan niet op? :?

Woensdag komt er bij mij een Monteur om mijn lijn in de oude staat terug te brengen, van mij mag hij 'm meenemen, ik ben benieuwd.
Ik hoor deze kwestie vaker via mijn vrienden en kennissenkring. De ervaring is dat KPN ze toch nooit meer ophaalt.. Aan de ene kant logisch, want de kosten voor de aanschaf van de exp.box is al via de abbokosten van de klant terugverdiend. En aangezien je dan vaak al een jaar verder bent, is de hardware afgeschreven en verouderd.

Maar als je als klant echt aan de voorwaarden wilt houden wat KPN heeft gesteld, zal je denk ik tot in de treurnis moeten wachten in de hoop dat ie eindelijk opgehaald wordt :) Ik zou zeggen; als de KPN medewerker komt, stop de experiaboxje zo snel mogelijk in zijn busje :) Succes verzekerd!

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-11 21:14
Update: Ze hebben ' m meegenomen.
De wlan usb kaart gelukkig niet, maar die lag ook in de la :P
Nou zit ik via mijn download server die op zolder staat te surfen want ik ontvang daar een open wlan ergens in de buurt.
Even een bridge gemaakt en werken!

Ik wacht nog op de code van de buurman z'n wlan.

[ Voor 14% gewijzigd door Gman op 31-05-2007 00:01 ]

Pagina: 1