Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Navigatiesysteem die aangeeft welke kant eindbestemming is

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Ik kon hier niet echt een forum vinden waar ik een vraag over een navigatiesysteem kon vragen. Ook kan ik niet echt een forum ergens op web vinden met expertise over navigatie systemen. Ik ben opzoek naar een navigatie systeem die eenvoudig in gebruik is zoals een tomtom of een chicago. Daarnaast moet deze aan geven of de eindbestemming aan de linker of de rechter kant van de auto bevind.

We hebben op dit moment 1 auto waar zoiets in zit alleen er staat geen merk op of naam niks. weet iemand soon soort van navigatie systeem en wat de naam daarvan is.

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

De mijne (Garmin Nüvi 350) kan dat ("aankomst aan linkerzijde" etc), maar volgens mij kunnen de meesten dat wel tegenwoordig?

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Inderdaad, als je het huisnummer invult dan geeft ie dat normaal altijd wel aan.

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-11 08:26

SeatRider

Hips don't lie

Dit forum niet gevonden? PDA's, Smartphones, GSM's en GPS-navigatie

Anyway, mijn Navman F20 doet dat ("uw bestemming bevindt zich na 100 meter links" roepen).

Nederlands is makkelijker als je denkt

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:33

SmartDoDo

Woeptiedoe

Om te beginnen hebben we PDA's, Smartphones, GSM's en GPS-navigatie waar ik dit topic naar verplaats. Verder zijn er nog specifieke sites over navigatiesystemen: http://www.jouwnav.nl/ bijvoorbeeld :)

Verwijderd

Topicstarter
heb het idee dat alleen navman dat doet want de chicago met route66 en tomtom one doet dit niet.

Verwijderd

Topicstarter
een vraagje dan nog over de navman.

Bij de tomtom one is het zo dat hij eerst aan geeft van verderop links daarna na 100 m links dan nu links afslaan maar niet dat je moet voorsorteren. geeft de navman dat ook aan

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-11 08:26

SeatRider

Hips don't lie

Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2007 @ 16:07:
een vraagje dan nog over de navman.

Bij de tomtom one is het zo dat hij eerst aan geeft van verderop links daarna na 100 m links dan nu links afslaan maar niet dat je moet voorsorteren. geeft de navman dat ook aan
De navman geeft soms aan dat je links of rechts aan moet houden. Ook geeft ie iets van tevoren aan dat je na x meter links of rechts moet. Wat ook mooi is dat ie de snelwegnummers en afritten voorleest, samenvattend: "Na 1 kilometer rechts aanhouden op de A16, daarna afslag 26 nemen.".

Nederlands is makkelijker als je denkt

Pagina: 1