Muis draait weg

Pagina: 1
Acties:

• chukkepukke
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 24-01 09:40
Ik heb van mijn nonkel een muis gekregen van IBM deze heeft een USB aansluiting maar soms bv.(Midden in een game draait de muis weg dan begint het beeld te tollen en na 2 seconden is dit weer over... Wat is het probleem???

• RadiQal
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22-05-2024
Gebruik je een muismat?
Is het een optische muis? Denk het wel, dan moet je een (niet spiegelende) muismat gebruiken

Verwijderd

Let me guess, een optische muis? Zo ja, probeer oogje schoon te maken en zorg dat je de juiste ondergrond (goeie muismat of tafel) gebruikt. Als het dan nog niet opgelost is, ding de deur uit en een nieuwe halen.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Muis kapot? Test het ding eens op een andere pc of test eens een andere muis op deze computer, op die manier kun je het probleem prima uitsluiten. Een andere mogelijkheid is dat er wat vuil voor de optische sensor hangt, dan gaat de muis soms ook flippen.

• chukkepukke
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 24-01 09:40
Ja het is een optische muis en ik gebruik een gewone muismat, nog steeds niet helemaal opgelost door het oog te kuisen maar op de andere PC flipt hij ook dus hij ligt al in vuilisbak...

Hier mag een slotje op!!!!

Bedankt voor jullie hulp

[ Voor 60% gewijzigd door chukkepukke op 28-05-2007 12:06 ]

Verwijderd

Ik heb hier ook gewone muismatten zoals wit, grijs, blauw, zwart, met plastic, met foto's en kleurtjes en de helft kan niet worden gebruikt met een optische muis.

Probeer de volgende keer iets duidelijker te zijn in je topicstart (merk, type, draad/loos, al getest etc)

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2007 12:11 ]

• _Teq_
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18:22
Een 'gewone' muismat kan dit ook hebben. De normale standaard matten van Dell hebben ook hele kleine 'ribbels' waardoor de sensor van je muis soms op tilt slaat. Probeer eens zo'n 'stoffen' muismat met een egale kleur die je vroegah ook overal zag....

Spuit 11

[ Voor 4% gewijzigd door _Teq_ op 28-05-2007 12:08 ]

Pagina: 1