Toon posts:

Afluisterbaar?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik was vanavond aan het bellen en opeens kwam er door ons telefoongesprek een ander telefoongesprek er door heen. Tot die 2 ophingen, hoorde ik mijn vriend weer. We hebben die 2 dus kunnen afluisteren. Maar kunnen ze dat ook bij ons? Hij heeft een draagbare telefoon.

• Speedener
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-08 08:16
Nou ik zou je stem wel eens willen horen :*

Verwijderd

Tja, dat heb ik ook welleens.
Ook als ik gewoon met vast naar vast bel. En het is niet van deze tijd. Had het 10 jaar geleden ook. Alleen toen kon ik ze niet verstaan. Hoorde alleen suf gemompel. Maar laatst hoorde ik ook 2 mensen bellen. Alleen hoorde ik ze al vanaf het moment dat ik het nummer had gebeld en de telefoon van diegene die ik belde gewoon nog overging...

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 07 februari 2001 21:02 schreef speedener het volgende:
Nou ik zou je stem wel eens willen horen :*
:* niet zo offtopic gaan ;) :*

• Speedener
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-08 08:16
Op woensdag 07 februari 2001 21:23 schreef Sweet Pumpkin het volgende:

[..]

:* niet zo offtopic gaan ;) :*
sorry :P (ben eigenlijk een kroegganger heh??)

Verwijderd

Kan heel goed. Dat heeft jouw vriend draadloze toestellen die nog op een lage frequentie werken. De nieuwere DECT toestellen hebben dit niet. Deze werken op een erg hoge frequentie en zenden digitaal over.

• Gash
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05-2022
Elke telefoon, draadloos,dect of GSM, is af te luisteren! Alleen is het met die gewone draadloze thuistelefoons wel errug makkelijk....

• dudek
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-11-2022

dudek

I spy with my little eye

Op woensdag 07 februari 2001 21:26 schreef speedener het volgende:

[..]

sorry :P (ben eigenlijk een kroegganger heh??)
LOL :D
die kroeggangers maken hun reputatie wel weer waar hoor :P

maar zoiets heb ik ook ooit gehad.
toen wij net onze telefoon hadden (draadloze) ging ik weleens met die telefoon een paar honderd meter van ons huis af lopen en toen zat er iemand anders tegen mij te praten via de "handen vrij" optie. en toen ik op een gegeven moment 100 meter verder was hoorde ik ineens een ander telefoongesprek :?
was wel grappig op zich :P

Women, you can't live with 'em..... and you can't live with 'em!
Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 07 februari 2001 23:08 schreef dudek het volgende:

[..]

LOL :D
die kroeggangers maken hun reputatie wel weer waar hoor :P

maar zoiets heb ik ook ooit gehad.
toen wij net onze telefoon hadden (draadloze) ging ik weleens met die telefoon een paar honderd meter van ons huis af lopen en toen zat er iemand anders tegen mij te praten via de "handen vrij" optie. en toen ik op een gegeven moment 100 meter verder was hoorde ik ineens een ander telefoongesprek :?
was wel grappig op zich :P
Opzich was het ook wel grappig, maar het idee dat je afgeluisterd kan worden, vind ik maar niks...

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Zeker draadloze analoge shit.
Moet je een toestel met DECT erop kopen (da's digitaal) en dan heb je daar geen last meer van.

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 10:37
Als je zo'n ......ding van de KPN heb (Orlando of Miami) dan is die zelfs met een radio af te luisteren. Ook kunnen andere mensen (in enkele gevallen) op jouw kosten bellen! Met DECT is dit een stuk moeilijker.

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Verwijderd

Op donderdag 08 februari 2001 10:16 schreef Ballebek het volgende:
Als je zo'n ......ding van de KPN heb (Orlando of Miami) dan is die zelfs met een radio af te luisteren. Ook kunnen andere mensen (in enkele gevallen) op jouw kosten bellen! Met DECT is dit een stuk moeilijker.
Als je de primafoon binnenkomt en alleen op prijs afgaat dan heb je idd een niet dect toestel. Wat verwacht jij van een toestel van 159,- ? Plus het word er altijd bij verteld. Wees slim koop gewoon DECT of GAP.

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
De meeste niet-DECT telefoons zijn met een scanner al af te luisteren.

* Bigs heeft vroeger heel wat echtelijke ruzies aan mogen horen >:) Jammer dat iedereen tegenwoordig DECT telefoons heeft :)

Verwijderd

Ik belde laatst bij iemand met een DECT telefoon. Ik hoorde allemaal stemmen er doorheen en ik vroeg dus wat het was.
die gast wist ook niet hoe het kwam, maar zei dat het radio was. 't Was volgens mij nog geeneens een goed radiostation! ;)

• Blacksoul
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-11-2024
Mijn huistelefoon (draagbaar analoog) geeft dat probleem ook wel eens, hoor ik iemand anders er tussendoor.....als ik persoonlijke dingen te bespreken heb gebruik ik wel m'n GSM (digitaal = niet af te luisteren door irri zendamateurs/scanners).
Of ik moet een andere handset kopen (DECT).

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 08 februari 2001 09:42 schreef Helsie het volgende:
Zeker draadloze analoge shit.
Moet je een toestel met DECT erop kopen (da's digitaal) en dan heb je daar geen last meer van.
Misschien een leuk valentijnskado ;)
Op donderdag 08 februari 2001 16:40 schreef Bigs het volgende:
De meeste niet-DECT telefoons zijn met een scanner al af te luisteren.

* Bigs heeft vroeger heel wat echtelijke ruzies aan mogen horen >:) Jammer dat iedereen tegenwoordig DECT telefoons heeft :)
Deden mijn vader en ik ook wel es >:) :)
Pagina: 1