Game (CSS) in de voorgrond houden met dual screen

Pagina: 1
Acties:

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17:53
Simpele vraag, maar is de oplossing ook zo makkelijk?

Ik heb een aantal uur internet afgestruind maar een echte oplossing kon ik niet vinden.

Ik weet dat er een aanpaste exe file is voor diablo2 bijvoorbeeld, maar dan moet je hem wel in window draaien.

Ik wil CSS kunnen spelen en dan kunnen switchen naar mijn 2e scherm, IRC bijv.
Als je dood bent kan je wel de muis bewegen naar je 2e scherm, maar zodra je iets klikt dan is je spel minimized.

Weet iemand een oplossing hiervoor.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Verwijderd

Een dedicated IRC-box? Gelijk goed als file/ftp-server en mp3-box. Gewoon een of ander klein licht 2e-hands marktplaats ding in de hoek.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2007 08:20 ]

• Steephh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17-07 17:02
Maar dat is niet echt een oplossing. Ik ken het ook, wat is eigenlijk de reden dat je game wordt geminimized? Doet windows dat?

_@/'

• Sinned123
Steephh schreef op maandag 28 mei 2007 @ 08:27:
Maar dat is niet echt een oplossing. Ik ken het ook, wat is eigenlijk de reden dat je game wordt geminimized? Doet windows dat?
Mjah neem aan dat windows dat doet, aangezien je ingame nadat je dood bent.
Je gewoon uit de game kan met de muis naar het 2e scherm toe.
Half-life2 (CSS) kan er blijkbaar wel mee overweg.
Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2007 @ 08:20:
Een dedicated IRC-box? Gelijk goed als file/ftp-server en mp3-box. Gewoon een of ander klein licht 2e-hands marktplaats ding in de hoek.
Mijn systeem staat in de woonkamer. Bovendien heb je dan alleen maar gezeik met of een switch box of met een losse toetsenbord en muis.
Lijkt me niet handig om een 2000dpi muis op een switchbox aan te sluiten komt de performance niet ten goede denk ik.

• StackMySwitchUp
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-07 12:46

StackMySwitchUp

Zoals dit.

Ik heb hetzelfde probleem, mijn oplossing is inderdaad windowed, performance loss is 0, of heel erg dichtbij 0 :) je kunt zelfs dezefde reso aanhouden, CSS zal niet minimizen als je uit het scherm muist, de fps gaat alleen naar een fixed fps om je windows goed te draaien, maar dat is meer dan genoeg om het spel in de gaten te houden

Ik heb alleen het probleem dat wanneer er een windows popup komt of iets anders wat animeert in hetzelfde scherm (DU meter bijv) , dan reageert mijn hele pc traag ( 0.2fps? )
dat is ws het nadeel.. of het is een driver issue :)

Ik bouw rare dingen.

• Sinned123
StackMySwitchUp schreef op maandag 28 mei 2007 @ 09:46:
Ik heb hetzelfde probleem, mijn oplossing is inderdaad windowed, performance loss is 0, of heel erg dichtbij 0 :) je kunt zelfs dezefde reso aanhouden, CSS zal niet minimizen als je uit het scherm muist, de fps gaat alleen naar een fixed fps om je windows goed te draaien, maar dat is meer dan genoeg om het spel in de gaten te houden

Ik heb alleen het probleem dat wanneer er een windows popup komt of iets anders wat animeert in hetzelfde scherm (DU meter bijv) , dan reageert mijn hele pc traag ( 0.2fps? )
dat is ws het nadeel.. of het is een driver issue :)
Dank je voor de tip, dat is gewoon -windowed in de startup neem ik aan?

Pagina: 1