Hello.. Vanmiddag zat ik lekker Battelfield 2 te spelen.. En ineens ontvang ik een bluescreen met daarin de melding "Machine Check Exception" meer heb ik niet opgeschreven.. PC uit gezet en daarna weer aan... En nu krijg ik helemaal geen beeld meer.. Geen biospiepjes helemaal niks.. Alle fans en harddisk werken gewoon, lampje op moederbord brand groen.. Normaal gesproken blaast de videokaart even hard, en daarna langzaam zachter en hoor je een piepje en start je pc gewoon op.. Op dit moment blijft de videokaart voluit blazen en gebeurd er verder niks..
Ik heb de processor overgeclockt gehad van 2,4 GHZ naar 2,5 GHZ.. Nooit problemen gehad afgelopen 6 maanden..
Geheugen processor en videokaart heb ik al los gehad, maar dan nog steeds geen piepjes of beeld.
Het gaat om een E6600 processor + P5N32 - SLI Deluxe mainboard met 1 NX 7900 GTO videokaart ( niet overgeclockt.. ) en 2 GB OCZ geheugen DDR2
Is mijn mainboard overleden of mijn processor misschien?
Ik heb de processor overgeclockt gehad van 2,4 GHZ naar 2,5 GHZ.. Nooit problemen gehad afgelopen 6 maanden..
Geheugen processor en videokaart heb ik al los gehad, maar dan nog steeds geen piepjes of beeld.
Het gaat om een E6600 processor + P5N32 - SLI Deluxe mainboard met 1 NX 7900 GTO videokaart ( niet overgeclockt.. ) en 2 GB OCZ geheugen DDR2
Is mijn mainboard overleden of mijn processor misschien?