Toon posts:

2 videokaarten

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen kan ik in SLI mode een Asus EN7900GT en een Asus 7900GT TOP samen laten draaien zonder problemen? Die TOP is iets hoger geclocked standaard van fabriek begreep ik

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 27 mei 2007 @ 20:22:
Hallo mensen kan ik in SLI mode een Asus EN7900GT en een Asus 7900GT TOP samen laten draaien zonder problemen? Die TOP is iets hoger geclocked standaard van fabriek begreep ik
Volgens mij wel. Zet anders de frequentie van je EN7900GT wat hoger op het niveau van je TOP?
6600GT en 6600GT Xtreme gaan ook samen :)

Verwijderd

Als het allebei GT kaarten zijn ja...
Kweet niet, maar zal vast wel wat over te vinden zijn in een of andere nvidia topic ;)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:25

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Verwijderd schreef op zondag 27 mei 2007 @ 20:22:
Wat heb je zelf gezocht? Wat vond je toen? Wat is er nog niet duidelijk?

Op GoT verwachten we meer dan een oneliner als topicstart. Uit je topicstart hoort te blijken wat voor inzet je zelf getoond hebt. Daar is hier weinig van te zien.

Oslik blyat! Oslik!

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

In princiepe kan het. Er zullen wel weer van die rare occasions zijn dat het niet werkt, net zoals je wel eens problemen kan hebben met DualChannel RAM enzo, maar meestal werkt het gewoon.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Dit topic is gesloten.