Server stats

Pagina: 1
Acties:
  • 69 views sinds 30-01-2008

• Jazzle
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Ik zoek een script of code die ik nodig heb om op een pagina te laten zien hoeveel van het cpu of geheugen oid gebruikt wordt. Net zoiets als http://tweakers.net/stats maar dan simpeler met alleen het gebruik op dát specifieke moment. Ik heb me helemaal rot gezocht op google en op tweakers maar kon alleen maar offline status progjes vinden, en geen die het in een html pagina zetten.

Mijn server draait IIS6.0

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-11 01:06

TommyGun

Stik er maar in!

PHPSysInfo

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

• DrClaw
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-10 14:49

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-11 16:50

r0b

http://www.gtopala.com/
SIW can create a report file (CSV, HTML, TXT or XML), and is able to run in batch mode (for Asset Management, PC Audit, Software Inventory and Hardware Inventory, Software license compliance).
Via: 2 seconden Google

OPMERKING: Ik heb specifiek even naar scripts gezocht die statische HTML genereren. phpsysinfo en cacti werken i.c.m. PHP (en bij cacti ook nog eens SNMP).

[ Voor 17% gewijzigd door r0b op 27-05-2007 18:12 ]

• Jazzle
  • Niet online
r0b schreef op zondag 27 mei 2007 @ 18:11:
http://www.gtopala.com/

[...]

Via: 2 seconden Google

OPMERKING: Ik heb specifiek even naar scripts gezocht die statische HTML genereren. phpsysinfo en cacti werken i.c.m. PHP (en bij cacti ook nog eens SNMP).
Vergeten erbij te zeggen, ik zoek dus juist iets met PHP of cgi oid, zodat de stats dynamisch zijn.

PHPSysInfo is goed, alleen ik zoek iets simpelers, een code die alleen de cpu usage laat zien, niet een hele pagina. (en ook de memory, netwerk, etc)

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-11 16:50

r0b

Jazzle schreef op zondag 27 mei 2007 @ 18:21:
[...]

Vergeten erbij te zeggen, ik zoek dus juist iets met PHP of cgi oid, zodat de stats dynamisch zijn.

PHPSysInfo is goed, alleen ik zoek iets simpelers, een code die alleen de cpu usage laat zien, niet een hele pagina. (en ook de memory, netwerk, etc)
Jazzle schreef op zondag 27 mei 2007 @ 18:07:
Ik heb me helemaal rot gezocht op google en op tweakers maar kon alleen maar offline status progjes vinden, en geen die het in een html pagina zetten.

Mijn server draait IIS6.0
:?

PHPSysInfo kan je overigens vrij makkelijk zelf aanpassen (waarbij je zaken kan in/uit-schakelen). :)

• Jazzle
  • Niet online
r0b schreef op zondag 27 mei 2007 @ 18:28:
[...]

[...]

:?

PHPSysInfo kan je overigens vrij makkelijk zelf aanpassen (waarbij je zaken kan in/uit-schakelen). :)
Iets verkeerd verwoord, ik bedoelde "geen die ik in een html pagina kan zetten" Ik wil dus iets waarmee ik een simpele code in een pagin kan verwerken zoals:
code:
1
2
3
<?php server_stats('cpu') ?> 
<?php server_stats('hdd') ?>
<?php server_stats('network') ?>

Deze code bestaat niet, maar zoiets zoek ik dus ;)

• XangadiX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-05 15:01

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

Ik dus een ontzettende Webdesign, Markup & Clientside Scripting Policy schrijven, dan blijkt dat mensen dat dus helemaal niet lezen :'(

waarom schrijf ik die zooi dan...

* XangadiX zit nu in een hoekje te huilen

Stoer; Marduq

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.