[Corsair XMS] Pc Restart na Windows bootscherm

Pagina: 1
Acties:

• Matsk89
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08-11-2019
Hallo allemaal,

Ik heb paar maanden geleden een Corsair XMS met 2x 512 MB Geheugen aangeschaft
DDR400
TwinX
Matched Pair

Ik heb hier totaal geen verstand van, maar nadat ik ze had angebracht en de computer opstartte, kwam het niet verder als het windows bootscherm..

Hoop hierbij genoeg informatie gegeven te hebben en anders hoor ik het nog wel..
Groeten Mats

Mats..

Verwijderd

Je zegt zelf al dat je er geen verstand van hebt, wist je toen je dit ram had aangeschaft of jouw moederbord dit type en de snelheid ervan ondersteunt?

En als de computer opstart, piept hij, of doet hij andere rare dingen en geeft hij wat aan tijdens of na het rebooten?

Maar als je het mij vraagt lijkt mij dat dit een incompatibiliteit probleem is.

Btw, wat is trouwens jouw moederbord, en wat is de snelheid van je geheugen?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2007 18:01 ]

• Matsk89
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08-11-2019
Verwijderd schreef op zondag 27 mei 2007 @ 18:01:
Je zegt zelf al dat je er geen verstand van hebt, wist je toen je dit ram had aangeschaft of jouw moederbord dit type en de snelheid ervan ondersteunt?

En als de computer opstart, piept hij, of doet hij andere rare dingen en geeft hij wat aan tijdens of na het rebooten?

Maar als je het mij vraagt lijkt mij dat dit een incompatibiliteit probleem is.

Btw, wat is trouwens jouw moederbord, en wat is de snelheid van je geheugen?
We hebben thuis hier alles wel nagechecked of hij deze wel aankon en toen naar de winkel gegaan en de specs van mn pc en moederbord laten zien en zei dat deze het aankonden..

maar hier wat specs:
Moederbordnaam MSI 865PEM3-ILS (MS-7037)
Geheugensnelheid PC3200 (200 Mhz)

Mats..

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:51

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Test het systeem eens met één reepje geheugen, misschien dat het dan wel werkt. Je zou het geheugen sowieso kunnen testen op fouten met Memtest.

Wauw, een sig!