[XP]"WMS Idle is not responding" melding bij het afsluiten

Pagina: 1
Acties:
  • 6.474 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• arjen9551
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-02 13:56
Wij hebben nu net een nieuwe pc gekocht en wij zijn nu alles een beetje aan het installeren, alleen nu is het zo dat iedere keer wanneer de pc afgesloten wordt, we de melding krijgen:
"WMS Idle is not responding" en dan kan je op End Now drukken om het af te sluiten..

Nu heb ik net een poosje op Google gekeken en er ook achtergekomen dat ik niet echt de enige met dit probleem ben.. Maar daarnaast worden er ook geen bruikbare oplossingen gegeven..

Ze zeggen meerdere keren dat het met Outlook (ik heb office2007 btw) te maken heeft in combinatie met Norton Internet Security (2007) en nu ik in Norton "Scannen op Microsoft Office-documenten" uitgeschakeld.. Maar je moet / kan in Outlook ook nog bepaalde Add-ins aan / uit zetten..
Waar moet ik dat vinden? want via opties kwam ik dat nergens tegen.

En als je daarnaast een andere mogelijke oplossing hebt voor dit probleem, brand los!

n.a.

• arjen9551
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-02 13:56
Nevermind.. Het is al gefixt door Office opnieuw te installeren zonder Outlook (wordt hier toch niet gebruikt) Kan dicht dus :)

n.a.

• pretpik
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:40
Nou liever niet want ik gebruik dus wel Outlook :P en ik kan het ook niet vinden op Google. Iemand al een oplossing?

• yorrik
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15-01-2023
iemand?

Verwijderd

Ik heb ook hetzelfde probleem sinds kort. Ik heb trouwens Trend Micra Internet Security 14. De patch van Windows Update heeft ook geen zin, want die is niet geschikt voor mijn versie van Windows. (Ik heb Media Center). Dus lastig probleem......

• hrichard
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18-02 19:02
ik heb het zelfde probleem, zeer irritant. gebruik ook office 2007, maar om outlook gewoon niet te installeren vind ik niet echt een super oplossing. dus als iemand een goede oplossing heeft hoor ik het graag!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-02 10:59
hrichard schreef op maandag 12 november 2007 @ 00:32:
ik heb het zelfde probleem, zeer irritant. gebruik ook office 2007, maar om outlook gewoon niet te installeren vind ik niet echt een super oplossing. dus als iemand een goede oplossing heeft hoor ik het graag!
Schijnt ook te komen door Nero Scout. Deze (dus) uninstallen of disablen schijnt t ook te verhelpen.

[google=wms idle nero scout]
You can disable Nero Scout by simply right‑clicking the icon in the System Tray, choosing OPTIONS and unchecking “Enable Nero Scout”. Then, on reboot, check on the Services tab of TUT that the Startup mode of the Nero Media Indexing Service has been set to Manual – if it has not, set it to Manual
Nero scout dus afsluiten in je taskbar en de betreffende service disablen, en reboot

[ Voor 31% gewijzigd door DJSmiley op 12-11-2007 00:36 ]

• hrichard
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18-02 19:02
nero scout was al disabled, maar ik heb nero er helemaal afgegooit en het probleem is daarmee 'opgelost' de volgende keer als ik nero installeer, installeer ik alleen het basis brand programma, kijken of dat werkt

• Sathumax
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 03-02 22:55
Iemand al iets gevonden?
Telkens nadat ik outlook 2003 gebruikt heb en ik wil mijn windows afsluiten en computer uitzetten loopt outlook te klooien.

Elke keer, dan kijk ik bij processen die er nog lopen en daar staat outlook,zodra ik hem handmatig afsluit,sluit mijn windows netjes af.

ontsettend iritant want voordat ik de computer uit zet moet ik eerst kijken of outlook weg is anders krijg ik hem nooit never afgesloten. ;(

Verwijderd

Vreemd genoeg was het probleem bij mij verholpen nadat ik de demo versie van Nero 7 had verwijderd. Dus misschien kunnen jullie ook kijken of dat bij jullie helpt.
Pagina: 1