gezeik met uitlijning Iiyama

Pagina: 1
Acties:

• handige_harrie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 28-08 18:58

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

Topicstarter
Ja, erg ERG irritant. Ik kan elk half uur m'n Iiyama Vision Master 404 S704HT opnieuw instellen, het beeld verschuift steeds (al heb ik het nog nooit echt zien verschuiven). Nou staan er wel twee boxjes (Cambridge Soundworks) onder/naast, maar met m'n vorige machine had ik dit niet. Ik heb een nou een TB900, MSI k7t pro 2-a, Gainward GF2MX 200/210. Er is toch niks kapot hoop ik |:(

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:54

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

hoezo verschuiven ? valt de linkerkant bv er gewoon voor 1 cm af ? opeens ?
of als je van resolutie wisselt ?

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Als je de instellingen wilt opslaan, moet je het menu knopje en het - knopje tegenlijk ingedrukt houden.

als je opnieuw opstart na een tijdje, dan moet de monitor opwarmen, en zal het beeld een beetje buiten het scherm vallen, heb ik ook, maar na 30 minuten trek alles bij :):):):):):), het is wel effe wennen.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• doflow
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-08 19:29
Ik heb hetzelfde gezeik.
Wordt er gek van.
Elke keer wanneer ik opnieuw opstart moet ik maar hopen dat m'n beeld recht staat en niet de helft buiten het scherm valt.
Misschien is het m'n videokaart, een creative geforce2 MX.
Any ideas?

Doflow

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:30

peeweeherman

energieleverend.nl

Hetzelfde gezeik hier met mijn 201HT

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Verwijderd

Dit klopt inderdaad bij die Iiyama's. Ik heb zelf de Vision Master Pro 450. En als ik de computer aanzet is het beeld anders dan het beeld een 15 tot 30 minuten later.
Ik stel dus gewoon mijn beeld in na die 15 tot 30 minuten(als de monitor warm is) en je zult zien dat je eigenlijk altijd goed beeld hebt, behalve het eerste kwartier na de het starten van je PC. Dan valt het beeld net aan alle kanten er iets uit. Maar ik heb daar geen problemen mee omdat mijn pc toch daarna een uurtje of acht aan staat. En ik hoef niks meer in te stellen steeds.

• 456
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

456

Onze excuses voor het ongemak

Ik heb de pro411: Is het dan ook normaal dat ik mijn breedte van mijn beeld op 100% heb staan en toch nog steeds 2 ruime zwarte balken heb staan op 1156x864? En klopt het dat die dan niet op 100Mhz kan draaien?

Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 07:59
Nooit ergens last van (VM 450, niet Pro)

Verwijderd

Ik heb ook de iiyama Vision Master 404 S704HT maar heb er totaal geen last van. Ook niet als m'n scherm lang aanstaat. Ik heb er ook 2 boxjes naast staan dus daar kan het niet aan liggen lijkt mij.

Als ik jou was zou ik maar ff beroep doen op de onsite garantie.

• Unex
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Op maandag 12 februari 2001 16:28 schreef 456 het volgende:
Ik heb de pro411: Is het dan ook normaal dat ik mijn breedte van mijn beeld op 100% heb staan en toch nog steeds 2 ruime zwarte balken heb staan op 1156x864? En klopt het dat die dan niet op 100Mhz kan draaien?
Ik heb ook de Pro411 en ik draai 1280x960x16 en dan staat ie op 60%... ligt misschien aan je videokaart?

Ik heb trouwens ook dat ie bij het opstarten het beeld te breed weergeeft, maarja..... schijnt een algemeen probleem te zijn.

specs

Pagina: 1