Toon posts:

Dell Precision m65 bluetooth niet actief

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Gister heb ik mijn m65 binnengekregen. Hij was preinstalled met Vista (ik had nog geen orginele vista OS vandaar dat ik die keuze had gemaakt. Vervolgens heb ik een clean install (alle recover partities e.d. verwijderd) van windows xp pro UK gedaan. Alle windows updates gedaan, drivers geinstalleerd (ook die van de interal bluetooth kaart) maar tevergeefs krijg ik de bluetooth kaart nog geen eens in mijn device manager te zien.

what to do?

edit: in de bios staat hij gewoon enabled...

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2007 15:55 ]

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-02 05:43

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

Verwijderd schreef op zondag 27 mei 2007 @ 15:29:
Gister heb ik mijn m65 binnengekregen. Hij was preinstalled met Vista (ik had nog geen orginele vista OS vandaar dat ik die keuze had gemaakt. Vervolgens heb ik een clean install (alle recover partities e.d. verwijderd) van windows xp pro UK gedaan. Alle windows updates gedaan, drivers geinstalleerd (ook die van de interal bluetooth kaart) maar tevergeefs krijg ik de bluetooth kaart nog geen eens in mijn device manager te zien.

what to do?

edit: in de bios staat hij gewoon enabled...
Euh... een belletje richting Dell helpdesk? ;)

• Marco
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-02 23:41
Wat ik even niet snap... :?
Je hebt die keuze gemaakt omdat je nog geen Vista had, om er vervolgens XP op te installeren?

Ontopic:
Meestal moet je Bluetooth activeren dmv een FN-toetsencombinatie.

[ Voor 24% gewijzigd door Marco op 27-05-2007 18:42 ]

Verwijderd

Met Fn + F2 zet je bleutooth en wifi aan.
Heeft dat ding uberhaupt bluetooth ingebouwd? 't is optioneel, zit er niet standaard in.

Verwijderd

Topicstarter
Marco schreef op zondag 27 mei 2007 @ 18:41:
Wat ik even niet snap... :?
Je hebt die keuze gemaakt omdat je nog geen Vista had, om er vervolgens XP op te installeren?

Ontopic:
Meestal moet je Bluetooth activeren dmv een FN-toetsencombinatie.
Je kan bij de config kiezen voor WinXP of Vista. Aangezien ik al wel een legale XP heb met nog een legale licentie en geen Vista OS heb ik juist de Vista erbij gekozen omdat ik die nog niet in mijn collectie had.

Verder baal ik want op de offerte die ik heb gehad staat dat de bluetooth kaart erin moet zitten maar op de faktuur staat hij er niet bij. Bluetooth kaart zit er simpelweg niet in. Krijg heb alsnog binnenkort.