PC op TV zonder kabel

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

• sanzut
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20:23

sanzut

It's always christmas time

Topicstarter
Hoi,

Ik heb een vraagje. Ik wil mijn PC aansluiten op mijn TV, zonder dat het mogelijk is om een kabel te leggen tussen de apparaten(De buis zit vol..)

Ik had begrepen dat dit eventueel ook draadloos kan. Wat zijn jullie ervaringen hiermee, en welke verzend/ontvangst unit raden jullie dan aan?

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-07 12:07
We hebben op het werk een dergelijk setje van Trust staan, maar gebruiken hem alleen voor audio (muziek over de radio). Dat stoort al aardig als je er tussen door loopt. Heb geen idee hoe het VGA signaal is maar ik vrees niet al te best.

Nou is Trust ook niet het A-merk waar ik zelf naar zou zoeken voor en dergelijke oplossing. Ik vermoed dat er wel betere varianten zijn. Je hebt de search hier zeker nog niet gebruikt? http://gathering.tweakers...meout%5D=30&select_forum=

[ Voor 32% gewijzigd door frickY op 27-05-2007 15:02 ]

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:26

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Ja dat kan allemaal best, maar hier is al aardig wat meer over geschreven.
Blijkbaar ben je zelf van de mening dat zelf zoeken belangrijk is afgevallen, want uit je eigen vingers:
sanzut schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 20:06:
dit bestaat. Google is your best friend
Ga dus eens zoeken met de GoT Search en op een zoekmachine als Google. Als ik al termen als 'draadloos TV' in typ kom ik al een heel eind en kom ik onderandere een site als deze tegen waar dit ook beschreven staat.

Je mag hier best vragen over stellen, maar laat het dan gerichte vragen zijn en niet algemene simpele vragen welke al velen malen eerder gesteld zijn.

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Dit topic is gesloten.