Wie heeft er het voor elkaar gekregen om (pop)email te kunnen checken op zijn/haar Sony CMD-Z5? Zo ja, met welke provider lukte dat? Ik heb het geprobeerd met Wanadoo en 12Move en bij beide providers is het niet gelukt. Alvast bedankt
Verwijderd
In principe werkt elke pop server.
Je zal wel iets fout gedaan hebben met je instellingen. Bijv. de pop en smtp server namen ingevuld ipv de ip-adressen. Soms werkt de DNS server (heb je die wel goed ingevuld) niet goed, en dan heb je natuurlijk niets aan die server-namen.
Als het dan nog niet lukt mail je maar even.
Je zal wel iets fout gedaan hebben met je instellingen. Bijv. de pop en smtp server namen ingevuld ipv de ip-adressen. Soms werkt de DNS server (heb je die wel goed ingevuld) niet goed, en dan heb je natuurlijk niets aan die server-namen.
Als het dan nog niet lukt mail je maar even.
idd, ik heb de j5 (zelfde techniek) ook werkend met een zonnet account.. toch eens proberenOp donderdag 08 februari 2001 00:04 schreef 0101-Run het volgende:
Ik heb er een zon account opgezet en dat werkt prima.
Was ff zoeken maar het werkt.
"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
Ik heb het geprobeerd met Zonnet, maar ook daarmee is het niet gelukt. Kan iemand de instellingen van Zonnet online zetten, zoals dns-server , ip-adressen, etc?
check your mailOp donderdag 08 februari 2001 19:36 schreef M@tlok het volgende:
Ik heb het geprobeerd met Zonnet, maar ook daarmee is het niet gelukt. Kan iemand de instellingen van Zonnet online zetten, zoals dns-server , ip-adressen, etc?
"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
Pagina: 1