Toon posts:

mp3tagger voor OSX

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hee, ik stelde deze vraag in het nuttige software topic, echter werd dit niet echt gewaardeerd, dus hierbij dan maar een eigen topic. De search vond ook niet echt precies wat ik zocht. bijna alleen maar win apps

ik zoek een mp3 tagger die meerdere mp3s tegelijk kan taggen en een albumart kan toevoegen

Let me know. thanks in advance.

Verwijderd

Simpel, iTunes...

• justinb81
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-02 22:31
ieatbrainz?

Verwijderd

Topicstarter
daarin kan je toch niet MAKKELIJK een heel abum van juist genre, album art enz voorzien?

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Jawel :) Alle nummers selecteren, genre invullen, album art toevoegen en alle nummers worden in een keer getagd. Eventueel in combinatie met Doug's AppleScripts for iTunes werkt dat allemaal best aardig.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-12-2025
Jawel! Je selecteert een paar liedjes, rechtermuisknop , info tonen, en nu kun je voor x aantal liedjes de artiest/albumnaam/albumart. etc wijzigen.

• mokumouse
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:54

mokumouse

LOLstoel User

Verwijderd schreef op zondag 27 mei 2007 @ 14:48:
[...]

daarin kan je toch niet MAKKELIJK een heel abum van juist genre, album art enz voorzien?
jahwel, meerder bestanden selecteren en tag editten ;)

//edit:

spuit 11 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door mokumouse op 27-05-2007 14:52 ]

Blaat...

Verwijderd

Topicstarter
cool.. thanks guys ik ga het zeker ff proberen!

Verwijderd

Ik gebruik TriTag, gaat heel snel, kan je met een paar klikken een heel album veranderen naar wat je wilt...

Zie screenshot:
Afbeeldingslocatie: http://bay01.imagebay.com/thumbs/14850/Afbeelding1-2.jpg

http://www.feedface.com/software/tritag.html

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-02 07:36
Nog een tritag aanhanger hier....

Vooral handig als de filenames wel goed zijn dan kan je ze gewoon ala tag&rename (windows only :@ ) copieren naar id3 :)

[ Voor 6% gewijzigd door lowfi op 27-05-2007 20:24 ]

Verwijderd

ik gebruik ID3X, vind ik ook best handig

Verwijderd

Topicstarter
tritag vind ik persoonlijk 3x niks.. ID3X lijkt me best redelijk.. maar is ff proberen.

Verwijderd

TriTag had ik in het begin ook wel wat moeite om er mee te werken, maar na een tijdje wen je er gewoon aan, en gaat alles gewoon snel, handig, logisch
Pagina: 1