tremble and despair for i am power!
Verwijderd
Hij bedoelt een m64, die heeft een 64 bit datapad voor het geheugen (itt de normale 128 bit).. Bagger kaart dus
OKi bedankt!
Die hep ik ook, de m64.
Prestaties vallen best mee, zo'n 5 tot 10% verschil met de "gewone" tnt2.
Mijnes loopt 150@175 en 125@150
Verwijderd
Of die sukkel moet in de Metro de advertentie hebben gezien van een of andere pc zaak (en telefoons)
Hadden ze ook bij een AMD 1000 staan dat er een TNT2 64 mb kaartje in zat
En dat ook nog de 2e keer
Hadden ze ook bij een AMD 1000 staan dat er een TNT2 64 mb kaartje in zat
En dat ook nog de 2e keer
Nu verteld die weer dat ie er een geheugen chip van 64mb heeft opgezet... Kan dit?
Verwijderd
Zeveraars , nooit naar luisteren .
Bij mij beweert ne gast de Radeon 2 MAXX (is die dan al aangekondigd ???) en de Geforce 3 te hebben voor resp 35.000 en 45.000 BEF . Zo'n mensen verdienen echt een mep op hun bakkes en die krijgen ze dan nog ook .
Bij mij beweert ne gast de Radeon 2 MAXX (is die dan al aangekondigd ???) en de Geforce 3 te hebben voor resp 35.000 en 45.000 BEF . Zo'n mensen verdienen echt een mep op hun bakkes en die krijgen ze dan nog ook .
Verwijderd
En btw , 1 geheugenchip is wat weinig hoor . Der zitten der 8 op ofzo . En den Mongo64 bestaat in 16MB en 32Mb uitvoering . Is in mijn ogen een echt :r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:rkaart . , wel ni zo erg als m'n eerste AGP kaart : Savage4 BWEURK !
Nietus! Het is een hele fijne kaart. 4 bankjes de 8 MB. loopt 170/170 zonder enig probleem:9
Ok, ik wil wel een nieuwe maar ik had destijds nog geen AGP slot
Ok, ik wil wel een nieuwe maar ik had destijds nog geen AGP slot
Een koe is en blijft een merkwaardig beest!
Ga maar eens in 1024 bij 768 en hoger spelen en met 32 bit.....Weet je wel wat een 'gewone' TNT2 doet?? Behoorlijk wat meer kan ik je uit eigen ervaring vertellen..Ha ha, :):)Op woensdag 07 februari 2001 21:09 schreef TB het volgende:
Die hep ik ook, de m64.
IK had hiervoor ook een m64 maar het loopt dus echt niet he.... zo traag....:(
Maar het hangt er natuurlijk vanaf wat je ermee doet. Als je zwaar gaat gamen of zo dan wordt het al snel te langzaam.
Maar het hangt er natuurlijk vanaf wat je ermee doet. Als je zwaar gaat gamen of zo dan wordt het al snel te langzaam.
Verwijderd
kijk de m64 models zijn de budget versies van nvidia net als de geforce 2 mx.
de m64 versies van de tnt2 hebben een data-pad van 64 bit en daardoor draait hij langerzamer dan andere tnt2's in de hogere resolutie's .in de lagere is er weinig verschil te merken.
de m64 versies van de tnt2 hebben een data-pad van 64 bit en daardoor draait hij langerzamer dan andere tnt2's in de hogere resolutie's .in de lagere is er weinig verschil te merken.
Kijk, en das nu de hele waarheid...
Pagina: 1