Toon posts:

PC beelden naar PC !!! HELP !!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 17 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik probeer om beelden van een PowerPoint presentatie niet alleen op mijn PC of laptop te zien te krijgen, maar tegelijkertijd ook op een of zelfs meerdere TV schermen.

Ik beschik over een PC met een s-video aansluiting, en over een laptop met eveneens een s-video aansluitingcontrastekkertjes.
Vraag 1: zijn dat standaard nou uitgangen of ingangen ?

Er even vanuitaagande dat het uitgangen zijn, zou ik door een verbinding van de s-videouitgang van de Pc, de beelden op de TV binnen moeten kunnen halen.
ik heb van alles geprobeerd, maar krijg de beelden niet tevoorschijn. Niet door s-videokabel via scart in de Tv te laten eindigen, niet via tulpstekkers. E niet door af te stemmen op kanalen van tv noch door de AV ingang van de tv te bekijken. Wat doe ik fout ?

Ik heb tevens via rechtermuisknop / eigenschappen van beeldscherm / instellingen
De tweede monitor geprobeerd te activeren door het Windows werkblad uit te breiden naar deze monitor.
Geen effect, geen beeld.

Vraag 2: waar kan dat fout gaan ??????

Vervolgens heb ik de idee dat ik via de blauwe uitgang op de pc of laptop ook beeld zou moeten krijgen. Die uitgang gebruik ik normaal gesproken immers voor beamer.

Vraag 3: kan ik direct vanuit die uitgang van de pc of laptop een kabel aan een verbindingsblokje koppelen en die beelden zonder tussenactie of apparaat gebruiken als tv ingangsbeelden (via scart of tulpingang op tV )??????

Ik moet hier deze week mee afronden dus ik zou een spoedige reactie met handleiding of aanwijzingen erg op prijs stellen.!!!!!!!!!!!!!!!!!! HELP !!!!!!!!!!!!!!!!

Overigens heb ik een pinacle TV apparaatje nog ergens liggen, maar daarmee tover ik coaxiaal ontvangen beelden om naar op de pc bruikbare beelden via pc USB ingang. Ik begrijp echter dat dat nou net weer niet andersom werkt. Of wel ??????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-10 10:15

PcManiaxx

ondertitel duh

Wat heeft dit met gamez te maken? Beter vraag je dit bij het ''Videoplanken & Beeldkanonnen'' gedeelte.

[ Voor 12% gewijzigd door PcManiaxx op 27-05-2007 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-02 11:09

mad_max234

AMD Athlon II M320

Sluit alles eens aan, en reboot de laptop eens.

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat dit niets met Spielerij te maken heeft en je dit topic ook ergens hebt lopen plaatsen, doe ik deze dicht.

Ik zou je willen wijzen op de FAQ en registratievoorwaarden zodat je een beeld krijgt van de gang van zaken op dit forum. Je topic op meerdere plaatsen zetten is bijvoorbeeld iets wat niet op prijs wordt gesteld.

Dit topic is gesloten.