Na een lange tijd te hebben gewerkt met de Nederlandse versie van Office 2007, ben ik wegens redenen op een gegeven moment over gestapt naar de Engelse versie van Office 2007 i.c.m. een Dutch Language pack. Omdat dit niet fijn werkte (langzaam) heb ik toen weer die versie er vanaf gehaald en vervolgens de originele Nederlandse versie van Office 2007 erop gezet. Nu heb ik het volgende probleem:
Elke keer als ik een programma van Office 2007 opstart krijg ik het volgende schermpje:

Tevens mis ik alle office 2007 gerelateerde iconen:

Met andere woorden, alles is onbruikbaar geworden (het configureren elke keer duurt ongeveer 5 minuten) en ik zou dit graag willen herstellen. Zelf heb ik al het volgende geprobeerd:
[list]• Installatie herstellen d.m.v. add/remove in Vista
• Office 2007 geheel opnieuw installeren (2x gedaan)
Kan iemand mij in de juiste richting wijzen om dit probleem op te lossen? Thanks
Elke keer als ik een programma van Office 2007 opstart krijg ik het volgende schermpje:

Tevens mis ik alle office 2007 gerelateerde iconen:

Met andere woorden, alles is onbruikbaar geworden (het configureren elke keer duurt ongeveer 5 minuten) en ik zou dit graag willen herstellen. Zelf heb ik al het volgende geprobeerd:
[list]• Installatie herstellen d.m.v. add/remove in Vista
• Office 2007 geheel opnieuw installeren (2x gedaan)
Kan iemand mij in de juiste richting wijzen om dit probleem op te lossen? Thanks