Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
omdat ik met vista werk kan ik geen bestanden overzetten met pc studio, daarom wil ik dit doen met bluetooth.Maar op een gegeven moment vraagt de gsm een pincode van de pc,hier weet ik geen raad mee , ook niet waar ik dit kan vinden,Wie kan er helpen
danny

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22-11 11:45
Weet niets van vista, maar met bluetooth is het zo dat je idd een code in moet voeren. ik heb het eens als volgt gedaan : van telefoon naar pc sturen, je moet dan die code invoeren (in je telefoon); bijv. 0000 (zonder code moet ook kunnen, maar dat werkt in mijn geval domweg niet). daarna moet je dezelfde code op je pc invoeren.
Daarna kon ik op telefoon en pc kiezen dat ie altijd mocht verbinden. (Automatisch dus).
Met de bijgeleverde software werkt een en ander ook niet echt lekker. met de bluesoleil software werkt alles prima.

• sunoke
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
die pincode kun je meestal zelf kiezen. Deze moet je op bijde apparaten hetzelfde intoetsen. Daarna kun je van de verbinding die dan gemaakt is gebruik maken zonder die pincode nog een keer te hoeven invoeren. De apparaten zijn dan gepaired.

• RadioAir
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18:32
Beste Danny, Welkom op GoT. Om het voor ons makkelijker te maken om je probleem op te lossen, is het misschien handig wat meer te vertellen over je apparatuur. Bijvoorbeeld, wat voor telefoon heb je, wat voor systeem heb je, welke Bluetooth dongle heb je, enzovoorts. Ook is dit opzich een vraag die je met behulp van Google prima op zou kunnen lossen. Hier op GoT willen we namelijk dat je eerst zelf probeert het probleem op te lossen, we zijn namelijk geen helpdesk ;)

Overigens, om je toch van dienst te kunnen zijn, je moet op je PC dezelfde pincode ingeven als op je telefoon, deze kan je zelf kiezen, zelf gebruik ik altijd 0000 en dit werkt perfect.

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-11 10:33
Het is geen pincode, maar een authenticatie code. Het zorgt zodat je zeke rweet dat je met het juiste apparaat aan het communiceren bent.
Stel jij probeert je telefoon met je pc te pairen, en tegelijktijd probeer een kwaadwillende zijn pc met jouw pc te pairen. Je moet op je pc een zelf verzonnen code invullen welke je ook op je telefoon invult. Omdat de kwaadwillende niet weet wat jij op je pc invult, kan hij niet met je pc pairen.

Veel mensen gebruiken '0000' als code, maar je kunt het zo gek maken als je zelf wilt.

Verwijderd

Te zien aan je andere topic gaat het over een Samsung U600. In dat geval kan je het beste even in het volgende topic zoeken / vragen:
Het Samsung U600/U700 topic

Dan kan deze dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.