[Colin Mcrae DiRT] Auto stuurt niet mee met stuur *

Pagina: 1
Acties:
  • 417 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• KoffieNT
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 30-11 15:00
Y0ow

Hoe kan ik instellen dat het stuur in mijn autotje even snel stuurt als het stuur wat ik gebruik.

De eerste 25 grade dat ik mijn stuur draai (het stuur in het spel draait ook 25 graden) gebeurt er niks. |:(

Je hebt drie instellingen, saturation, dead-zone en nog wat.

Ik weet niet welke ik moet verzetten en hoeveel ik ze moet zetten.

Voor de rest..dikke game

Laterrrr :)

:D

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-11 10:54
Dirt is glad je gaat te snel. gas er af en dan sturen wil wel eens helpen ...

Thats in the real world :+

als je keyboard gebruikt??

A Soldiers manual and a pair of boots.

• DieterVDW
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-02-2017
Dead-zone te breed?

Verwijderd

Omdat dit een technisch iets is -> Spielerij - Problemen & Vragen

Je hoeft trouwens geen groeten boven en onderaan je posts te zetten. Op GoT groet iedereen elkaar standaard altijd al.

• KoffieNT
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 30-11 15:00
haha ja effe vriendelijkheid :D

mare..nee ligt niet aan da ik te hard ga ofzo...als ik stil sta doet ie de eerste halve draai ook niets...op het beeld wel..maar de wiele niet zegmaar..

met keyboard duurt het een seconde voordat ie full locked is dus da schiet ook niet op..

Dead zone is toch juist voor het einde...niet het begin..als je snap wat ik daarmee bedoel :P

:D

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Koffie En Thee schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 18:37:
haha ja effe vriendelijkheid :D

mare..nee ligt niet aan da ik te hard ga ofzo...als ik stil sta doet ie de eerste halve draai ook niets...op het beeld wel..maar de wiele niet zegmaar..

met keyboard duurt het een seconde voordat ie full locked is dus da schiet ook niet op..

Dead zone is toch juist voor het einde...niet het begin..als je snap wat ik daarmee bedoel :P
juist wel het begin hoor :)
wat voor stuur heb je overigens? als je een Logitech stuur hebt kun je oa nog DXtweak2 downloaden, kun je veel dingen aanpassen en bekijken (hoewel een game die instellingen kan overrullen)
Pagina: 1