Ik ben al sinds mijn overstap naar Apple (februari 2007) op zoek naar een goed audio programma om muziek te kunnen editten, zoals knippen, plakken, pitchen, stretchen etc.
Op mijn Windows bak had ik altijd Adobe Audition. Maar volgens Adobe is dit helaas niet voor de Mac. Raar eigenlijk, dat veel producten van Adobe wel op een Mac werkt, maar uitgerekend Audtion niet.
Ik heb al op GoT, Google, MacUpdate, VersionTracker en SoftPedia gezocht. Maar zie door de bomen het bos niet meer. Weet iemand voor mij een goed programma?
Ik ben 1 programma tegen gekomen wat in de buurt komt: Sound Studio 3
Helaas vind ik dit programma niet zo lekker werken.
Garageband is geen optie, denk ik, dit vind ik niet lekker werken en kan niet alles wat ik wil, zoals in Adobe Audition.
Op mijn Windows bak had ik altijd Adobe Audition. Maar volgens Adobe is dit helaas niet voor de Mac. Raar eigenlijk, dat veel producten van Adobe wel op een Mac werkt, maar uitgerekend Audtion niet.
Ik heb al op GoT, Google, MacUpdate, VersionTracker en SoftPedia gezocht. Maar zie door de bomen het bos niet meer. Weet iemand voor mij een goed programma?
Ik ben 1 programma tegen gekomen wat in de buurt komt: Sound Studio 3
Helaas vind ik dit programma niet zo lekker werken.
Garageband is geen optie, denk ik, dit vind ik niet lekker werken en kan niet alles wat ik wil, zoals in Adobe Audition.
[ Voor 8% gewijzigd door iMars op 27-05-2007 13:10 ]