Ik heb sindskort in Nederlands een tweedehands W550i gekocht (simlockvrij). Werkt perfect met mijn Orange simkaart. Ik heb er nu echter een Russische simkaart in. Deze pakt ie op en wordt ook geregistreerd. Bellen en gebeld worden is mogelijk. Echter, na circa 30 seconden verschijnt de melding "inactieve sim" op het display en herstart de phone zichzelf. Na de restart gebeurt hetzelfde: 30 seconden is de telefoon te gebruiken waarna een re-start volgt. Eerst dacht ik dat het toestel waarschijnlijk toch niet helemaal goed is.
Ik heb de proef op de som genomen en deze simkaart in mijn W850i gestopt (ook een Nederlands model). Hier volgt echter precies hetzelfde ritueel. Aan de ene kant een opluchting, maar ook weer niet want blijkbaar is er een probleem met Nederlandse toestellen en Russiche (buitenlandse) simkaarten?!
Weet iemand misschien de oplossing hiervoor?
Ik heb de proef op de som genomen en deze simkaart in mijn W850i gestopt (ook een Nederlands model). Hier volgt echter precies hetzelfde ritueel. Aan de ene kant een opluchting, maar ook weer niet want blijkbaar is er een probleem met Nederlandse toestellen en Russiche (buitenlandse) simkaarten?!
Weet iemand misschien de oplossing hiervoor?
zeg niet altijd wat je weet, maar weet altijd wat je zegt