Moto racer loopt "doorgespoeld"

Pagina: 1
Acties:

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Topicstarter
Ik heb sinds een tijd weer moto racer 1 uit 1997 uit het stof getrokken, vroeger was ik daar helemaal aan verslaafd en het leek me nu weer leuk om te doen.

Ik speelde toen op een pentium 2 233MHZ met 32 mb ram en 4 mb video, dat ging goed.
En hier op mijn oude pentium 3 van 733MHZ en 256MB Ram en 32MB video draait ie ook goed.
Maar op mijn AMD Athlon 2400+ met 480MB Ram en een 32MB video speel je het spel "alsof hij doorgespoeld word."
Naar mijn idee is de computer gewoon te snel voor het spel, en dat vind ik wel jammer.

Wat ik heb geprobeerd is compatibiliteit modus, onder windows 95, toen 98/ME en de andere modussen heb ik ook gehad, maar het mag niet helpen. Ook moet dit spel op 16 bit word gespeeld.

Hoe ik dit kan oplossen weet ik zo niet, ik kon er ook weinig of eigenlijk niks van vinden.
Wat misschien een oplossing is, is om dit spel met een emulator op de pc te draaien. Alleen of dat gaat en welke ik nodig heb dat is mij nog wat onduidelijk.

Dus hoe kan ik dit spel goed laten lopen op deze computer (of als het niet kan dan maar nier, helaas) of kan ik hem dan beter via een emulator spelen en hoe?

Het leven is te kort om geduld te hebben!

• Seaborz
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-11 21:44
foutje kdacht dat je een AMD 64 had

[ Voor 78% gewijzigd door Seaborz op 27-05-2007 12:08 . Reden: Niet goed gelezen ]

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Topicstarter
Kick :P

Iemand een idee?

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Probeer DOSBox eens.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Topicstarter
Ok bedankt, maar ik krijg het niet draaiend. :P