Internet->Mijn PC -> HUB -> SERVER -> HUB -> all

Pagina: 1
Acties:

• Bass64
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

Topicstarter
Internet->Mijn PC -> HUB -> SERVER -> HUB -> all
je ziet het al een beetje
wat ik namelijk wil is
dat internet via mijn pc binnen komt en via de HUB naar mijn SERVER gaat en dan van af de server weer naar de HUB zodat de andere op het netwerk kunnen internetten via het ip van de server.

nu heeft de server 2 netwerk kaarten dus die kan ik aan sluiten op de HUB als het nodig is.

en waarom ik dit wil nou het volgende:
soms als ik een spel ga spelen (TFC) dan gaat dat kl*te broertje wel eens grote bestanden downloaden (heb maar isdn). dus dan wil ik via de server kunne uit zetten de internet sharing. zodat ik nog wel de server kan gebruiken omte-internetten om informatie optezoeken.

wie kan me helpen?

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

Verwijderd

maak van jouw pc de internet server
probleem opgelost

wat draai je eigenijk allemaal op de server?

Je kan ook naast een ISDN kaartje in je eigen PC proppen ben je ook van 't probleem af

• Bass64
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

Topicstarter
Op woensdag 07 februari 2001 20:43 schreef svoorn het volgende:
maak van jouw pc de internet server
probleem opgelost

wat draai je eigenijk allemaal op de server?

Je kan ook naast een ISDN kaartje in je eigen PC proppen ben je ook van 't probleem af
hmm liever niet van mijn pc een internet pc
want dan kan ik anders mijn broertje niet disconnecten, want meschien moet ik wel informatie op zoeken als ik aan het spelen ben en dat kan dan via mijn server

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

• pyravex
  • Laatst online: 15-03-2023

pyravex

wa jij bob,stoel moet er staan

je kan jou pc i'net laten delen, zet je het delen mbv sygate ofzoiets dergelijks uit en dan kan hij niets meer, klaar
of je zet sygate op de server en block je zijn ip >:)

|we live in the history of a mad man Mr. G |