Toon posts:

[TFT] raar probleem ?!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
probleem: (sinds +/- 2 weken) monitor wordt zwart als ik een game afsluit (unreal tournament), scherm blijft zwart na reset..pas als ik de monitor +/- 15 mins uit doe en daarna pc weer boot doet alles het weer gewoon (temp probleem ?) dit gebeurd ook als de monitor op stand-by springt en ik m'n muis beweeg om hem weer aan te krijgen (windows)..heb nieuwe drivers geprobeerd, maar probleem blijft...

en nog een klein probleem erbij als ik Unreal afsluit zegt de monitor tegenwoordig "not optimum resolution recommend: 1280x1024 60Hz, ja dit heb ik dus ook in windows en heb dit ook in de game zo veranderd, krijg dit scherm dus ook met reset....enige wat werkt is +/- 15 mins wachten dan start die gewoon op.

*edit*
als ik niet game, stand-by en resolutie verander in windows is er niks aan de hand kan bij wijze van urenlang in windows alles doen...

systeem:

Samsung Syncmaster 912N (analoog)
vid kaart: nvidia 6800 LE
windows XP

heb de monitor op zowel dvi (met tussen stuk) en analoog geprobeerd...maar probleem blijft. met m'n CRT zijn er geen problemen, dus ik neem aan dat er iets niet goed gaat naar m'n TFT, heb wel tijdje met 2 monitoren gewerkt ene op DVI (met tussen stuk) en CRT op de analoge port...misschien dat hier iets mis gegaan is na ontkoppelen ?

:'(

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2007 01:50 ]

Verwijderd

Topicstarter
ok nog niemand met een idee ?

heb vandaag een andere videokaart geprobeerd een geforce 4 ti4200 en daarop hetzelfde probleem, dus het moet iets met de monitor te maken hebben....

• Andros
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19-07 23:34
Monitor gewoon RMA sturen? Ik zou daar zelf niet aan gaan sleutelen als je nog garantie heb...

En ow ja, wat doet die monitor op een andere pc?

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 01-07 18:17

psychoclown

Back in black

Ja zoals Cubefanatic al oppert, probeer de TFT eens op een andere pc.
Kijk ook eens naar de kabel misschien dat die een beetje brak is.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream