Toon posts:

PC geen teken meer...

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heyy,,

mijn ouwe pc, een AMD deed het 1,5 week geleden nog goed..tijdje niet gebruikt en ik zie op het mobo het oranje lampje niet meer branden.Ik dacht dus misschien de voeding? Ik de 300w macron voeding eruit, en er nu een 400w van sweex (..) erin.
YES Oranje lampje brandt!!! druk op power knop? Niets? lampje blijft wel branden?

hoop dat er geen hardware beschadigt is

spec's:
AMD 2500+ naar 2800+ Barton core
Abit KD7-S
ATi 9800XL
WD 160 GB
Samsung DVD Rom
Floppy
2 reepjes 256 DDR en 1 512 DDR
2 CCFL's, 3 Case fans, CPU fan, 400w sweex

ik heb verder de pc zoals gewoonlijk iedere pc gebruiker doet gebruikt.
CMOSS reset deed het niet..ik weet niets van oplossingen meer.Ok het is een 400w sweex nu maar die moet toch goed zijn om te testen? De lamp achteraan op voeding brandt ook

Thx,

Verwijderd

Misschien kun je eens proberen met alleen het nodige op te starten, dus bijv. maar 1 reepje geheugen, ik heb ook eens gehad dat m'n pc met een bepaalde pci kaart niet op wilde starten.
En misschien kun je de power knop controleren.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:05
Je zult toch eerst meer moeten proberen, al was het maar om ons zo van werkbare info te voorzien: PMG Beleid Daarin wordt verwezen naar de troubleshooter.

Ik doe het topic dicht, niet omdat jou probleem niet zou tellen maar als je niet eerst de standaardzaken probeert gaan wij die hier allemaal één voor één adviseren en dat schiet niet op. Dus probeer eerst zelf meer dingen en open evt. weer een topic (met daarin wat je geprobeerd hebt inclusief uitkomst/bevindingen) mocht blijke ndat je nog steeds een issue hebt. Succes :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Dit topic is gesloten.