[Testcase] Voor de eerste keer

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 21:22

lasharor

7 december 2004

Topicstarter
Nja dus een camera gekocht (canon ixus 60) en hier een aantal fototje's mee genomen. Nadat ik deze op deviantart had gezet kreeg ik positieve reacties, dus open ik hier ook maar een testcase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Je hebt drie keer nummer drie. :Y)

De toekomstige nummer 4 vind ik wat minder (te veel dezelfde kleuren in een plaatje), de rest is mooi.

[ Voor 17% gewijzigd door pven op 26-05-2007 21:24 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:17
#1 en #2 lijken niet goed gefocust
#3 had ik die halve bloemen aan de onderkant weggecropt.
#3b, overal te blauw, is dit opzettelijk of is je witbalans van slag geraakt?
#3c: Had op de kopse kant van die balk gefocust en was iets lager gegaan, was 'ie denk ik mooier geweest.

Verder zijn ze allemaal nogal klein voor hier, die 600pix mag je best dichter bij zitten.

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp

Niet om het een of het ander, maar ik vind ze eigenlijk weinig interessant, meer hetgeen wat iedereen in de tuin wel kan schieten. De middelste van #3 is zelfs compleet fout qua witbalans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-08 20:14

Toff

FP ProMod
Sorry lasharor, de lat ligt hier vrij hoog. De kans dat je de eerste de beste keer de handen op elkaar krijgt hier is niet zo groot. Hopelijk laat je je hierdoor niet afschrikken!
Commentaar geven is vaker to the point als er door de fotograaf wat meer gegevens worden verstrekt. Nu moet ik om iedere foto enigzins te kunnen bekijken en de EXIF te kunnen lezen naar (retetraag) deviantart en daar ook mog eens extra klikken voor een fatsoenlijk formaat? Je kan natuurlijk ook zelf iets meer moeite doen en de gegevens hier vermelden, met een rechtstreekse link naar je foto...
Aan het hierboven gegeven inhoudelijk commentaar, wat ik goeddeels onderschrijf, zou ik nog willen toevoegen dat de voegen op #2 een zeer onnatuurlijke kleur blauw/paars ten toon spreiden. Mogelijk ligt dit aan je instellingen of aan je bewerking - maar gegevens daarover geef je ook niet, dus zinvol commentaar is niet mogelijk.
Veel plezier met je nieuwe cam en hopelijk zien we je nog eens terug met een betere serie!