Toon posts:

Is dit mogelijk?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.primeserver.nl/media-archive/uploads/73791504.jpg

Aangezien mijn videorecorder maar 1 scartaansluiting heeft en ik toch wil kunnen opnemen van mijn 2 digitale decoders:

1.Video recorder
2.Decoder 1
3.Decoder 2
4.Naar tv/andere schakelbox

Zou dit werken? Dus dat ik doormiddel van die drukknoppen kan aangeven dat 1 met 2 of met 3 verbonden moet worden?
Er zit namelijk wel een kopieerfunctie op dit ding, vraag is alleen wanneer ik 1 met 2 of met 3 verbind ik dan nog wel gewoon het beeld van mijn video recorder op mijn tv krijg of dat hij in de war raakt met het signaal wat van de decoder komt. (Het beeld is namelijk wel handig om te hebben zodat ik het 1 en ander kan instellen)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2007 20:24 ]

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Dat ligt er aan. Of dat ding dat aan kan. Aangezien er geen info over dat ding in je post staat, kan er ook niet op gezocht worden, en verders...

Test het , en je weet het.

Ey!! Macarena \o/

Verwijderd

Topicstarter
RaZ schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 20:21:
Dat ligt er aan. Of dat ding dat aan kan. Aangezien er geen info over dat ding in je post staat, kan er ook niet op gezocht worden, en verders...

Test het , en je weet het.
Dit staat erbij:

Een kompakte scartschakelunit in een metalen behuizing met verschillende mogelijkheden, zoals:
- aansluiten van 3 VCR`s; 1 satellietschotel + 2 VCR`s; 1 computer + 2 VCR`s
- opname van satelliet of een andere videorecorder terwijl men TV kijkt
- audio uitgang via tulpaansluitingen voor aansluiting op Hi-Fi installatie
- selektie van de gewenste funktie d.m.v. druktoetsen

Eén van de drie ingangen laat ook een RGB signaal door.

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Je hebt dus 3 inputs, en 1 output.

Ik denk dat je de videorecorder op de output moet aansluiten als je van 1 van de decoders wilt opnemen.

Ey!! Macarena \o/