Een album per dag; een selectie: https://open.spotify.com/playlist/6s3nNLl8pJpCwLR3LPligA?si=dddc51153b2a49e8
Zeer mooie foto's, echt heel mooi geschoten. Met wat voor camera heb je deze foto's gemaakt als ik het vragen mag?
Asus Z97 Deluxe - Intel Core i7 4790K @ 4.4 Ghz - 8GB Corsair Vengeance 1600Mhz - MSI GTX970 Gaming 4G
Je eerste is een topper!
Echt huiverend.
De rest vind ik helaas niet echt interesant, de kleuren zijn beetje te flets, aangezien je in RAW hebt ge schoten kan je ze eventueel wat aanpassen
Echt huiverend.
De rest vind ik helaas niet echt interesant, de kleuren zijn beetje te flets, aangezien je in RAW hebt ge schoten kan je ze eventueel wat aanpassen
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
1 is echt geweldig!
Sfeer is goed, licht is mooi.
3,4,5 en 7 missen dat weer....
3 is bijv heel vlak, je had bijv meer closeup kunnen nemen met een onderwerp op de voorgrond zodat je "deep focus" (oude hollywood term) krijgt. Zo is je beeld voller (er gebeurt meer) en het is niet meer zo vlak en beschouwend.
Sfeer is goed, licht is mooi.
3,4,5 en 7 missen dat weer....
3 is bijv heel vlak, je had bijv meer closeup kunnen nemen met een onderwerp op de voorgrond zodat je "deep focus" (oude hollywood term) krijgt. Zo is je beeld voller (er gebeurt meer) en het is niet meer zo vlak en beschouwend.
De eerste is superrrr!
Verder mwoah, beetje rommelig.
Verder mwoah, beetje rommelig.
[ Voor 43% gewijzigd door - J.W. - op 26-05-2007 20:33 ]
Ik ben niet zo'n fotograaf, maar wat me gelijk opvalt is dat bijna alle foto's scheef gemaakt zijn, da's wel jammer.
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Ik denk dat dat juist cool is ofzo, ze vinden het allemaal mooie foto'sdreeke schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 20:34:
Ik ben niet zo'n fotograaf, maar wat me gelijk opvalt is dat bijna alle foto's scheef gemaakt zijn, da's wel jammer.
1 springt er echt geweldig tussenuit 
de rest is wel aardig, maar niet echt speciaal als je t mij vraagt.
de rest is wel aardig, maar niet echt speciaal als je t mij vraagt.
Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
Leuke foto's, waar het je die genomen als ik vragen mag?
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
die eerste is echt gaaf inderdaad, doet me gelijk denken aan de saw films 
(Die kamer waar ze in de eerste film aan kettingen vastzitten)
(Die kamer waar ze in de eerste film aan kettingen vastzitten)
De eerste 2 zijn wel leuk, de rest maakt vooral duidelijk dat het er nu een zootje is.
BTW Is het een melkverwerkende fabriek of een kaas fabriek? Melk maken ze er vast niet, ik zie geen koeien
BTW Is het een melkverwerkende fabriek of een kaas fabriek? Melk maken ze er vast niet, ik zie geen koeien
This footer is intentionally left blank
Pagina: 1