Yamaha MT-09
Verkeerde firmware-versie van je speler. Neem hierover kontakt op met je leverancier! (welke is dat trouwens?)
Dit is een known-issue met The Patriot en de Raite (of de Yamakawa). De filmmaatschappij die The Patriot uitbrengt heeft weer wat nieuwe foefjes bedacht om bezitters van deze regiovrije spelers mee te pesten
If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.
Als ik de PBC uitzet kan ik wel de film kijken
alleen de menu's doen het nou niet en bij elke overgang naar een volgend chapter hapert hij ff. 
Vreemd niet?
Vreemd niet?
Yamaha MT-09
Ik schop hem toch maar ff omhoog, ben wel nieuwsgierig of dit bekend voorkomt bij andere tweakers.
Wat is die PBC eigelijk, dat is toch alleen voor VCD's
Yamaha MT-09
PBC is idd alleen voor vcd, betekent trouwens PlayBack Control. Ik heb ook een vcd van mi2 en die werkt ook alleen met pbc-uit. Aangezien ik ook een raite-based dvd-speler heb (seg dvd 2000) en ik the patriot wil kopen op dvd ben ik ook wel benieuwd naar deze oplossing. Mijn speler is niet regiovrij, doet the patriot het dan wel ?Op zondag 18 februari 2001 16:19 schreef Seth het volgende:
Ik schop hem toch maar ff omhoog, ben wel nieuwsgierig of dit bekend voorkomt bij andere tweakers.
BTW: Wie weet hoe ik mijn seg dvd 2000 regiovrij kan maken ? Kan dit gewoon met yamakawa firmwares?
Wat ze bij The Patriot gedaan hebben is gebruik maken van RCE (Region Code Enhancement). Hij kijkt dus of de DVD speler geschikt is voor Regio 2 (er vanuitgaande dat je The patriot voor R2 hebt). Daarna kijkt ie of ie misschien ook R1 of R4 oid. kan afspelen. Indien dat het geval is, krijg je zo'n zeikerig schermpje met flauwekul dat je niet een Regio vrije speler enzo mag hebben
. Gelukkig had ik er geen last van
O das wel beter, bij de yamakawa 715 (dus ook mijn seg dvd 2000) ga ik een nieuwe firmware er in zetten waarbij je kan instellen welke regio je hebt: Regio 1-6 of bypass (dat die dus helemaal niet checkt). Ga hem dus wel huren/kopen
Mijn probleem lag trouwens niet aan het regiovrij zijn van m'n speler. Dat dacht ik in eerste instantie ook, dus heb ik hem gewoon op regio 2 gezet maar dat hielp ook nix.
Yamaha MT-09
http://start.at/yamakawa
Mischien kan je hier wat info vinden over firmware updates ed. Ik heb een yamakawa 715 en heb via deze site de info gevonden om mijn firmware te updaten. (met afspelen van mp3 cd's bleef'ie op volle toeren draaien. Nu niet meer:lekker rustig....)
Mischien kan je hier wat info vinden over firmware updates ed. Ik heb een yamakawa 715 en heb via deze site de info gevonden om mijn firmware te updaten. (met afspelen van mp3 cd's bleef'ie op volle toeren draaien. Nu niet meer:lekker rustig....)
Kan hier niet veel info vandaan halen. Cannot find serverOp zondag 18 februari 2001 23:58 schreef Lampje het volgende:
http://start.at/yamakawa
Pagina: 1