mac korting

Pagina: 1
Acties:
  • 1.028 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 184456

Topicstarter
ik weet dat hier al een hoop topics over zijn en veel info over te vinden is.
ik heb hier ook al veel over gelezen maar ik zie door de bomen het bos niet meer.
ik ben nu 15 over 2 maand 16 kan ik dan korting krijgen op een macbook, hoeveel en hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p@dd0
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 23-05 15:42

p@dd0

psychonaut

Ga naar een Apple store?
Bel ze?
Mail ze?

Amantes amentes
--
Be inspired!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 171072

Vragen bij een Apple winkel in de beurd ? ;)

edit: p@dd0 was me voor

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 171072 op 26-05-2007 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169271

Bij mijn weten moet je 18 zijn.

dit vind ik op apple.be:

De volgende personen zijn gerechtigd producten te kopen via de Apple Store voor individuele gebruikers in het Onderwijs:
- leerkrachten, mentoren of personen in een andere toezichthoudende functie die zijn verbonden aan een onderwijsinstelling in België
- studenten van 18 jaar of ouder die in het bezit zijn van een geldige studentenkaart en die studeren aan, of zijn toegelaten tot, een onderwijsinstelling in België
- ouders die een aankoop doen namens hun kind, mits laatstgenoemde momenteel studeert aan, of is toegelaten tot, een instelling voor hoger of universitair onderwijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 184456

Topicstarter
volgens mij kan het ook met een postbank studenten rekening krijg je geloofik 10 procent korting.
weet iemand hier iets van?
en de dichtsbijzijnde applestore is een half uur met de auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-06 08:51
Als je telefonisch bestelt krijg je ook korting. Iets van 70 euro op een Mac Pro of een iMac ofzo, daar moet je dan even om vragen, heb ik ook gedaan. Je hoeft dan niet student te zijn, alleen maar telefonisch te bestellen. Verder krijg je dezelfde garantie en dergelijke als wanneer je het zelf op de site zou bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-06 15:49

dawuss

gadgeteer

Anoniem: 184456 schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 19:49:
ik weet dat hier al een hoop topics over zijn en veel info over te vinden is.
ik heb hier ook al veel over gelezen maar ik zie door de bomen het bos niet meer.
Daar is niet erg veel van te merken, als je begrijpt wat ik bedoel. Als je een nieuw topic start, waarin je aangeeft wat je precies al gevonden hebt en wat dan nog je vragen zijn, heb je misschien meer kans behulpzame mensen aan te treffen op dit forum. Dit topic is een verloren zaak en doe ik dan ook op slot.

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.