Hallo tweakers,
Ik heb onlangs een pc van mijn vader gekregen. De specs:
- Pentium 4 @ 3 GHz
- 512 Mb PC3200 DDR SDRAM PC3200
- Windows XP (niet illegaal)
- MSI RS3M-IL (MS-7003) moederbord
- Seasonic 300 watt voeding
Ik wou de videokaart uit mijn oude computer, een AOpen Aeolus GeForce 6800XT met 128 Mb geheugen, overzetten in de nieuwe. De specs van mijn oude pc:
- AMD Sempron 2400+
- 512 dual channel PC2700 DDR SDRAM
- Windows XP (ook niet illegaal)
- ASUS A7N8X-VM moederbord
- AOpen 300 watt voeding
Toen ik de graka in de P4 stak en ik windows opstartte werd alles bij een resolutie van 640x480 met 4-bits kleuren weergegeven. Ik dacht dat dit kwam omdat ik nog geen drivers had geinstalleerd en maakte me hier niet zo'n zorgen over. Toen ik echter de driver die op de bijgeleverde cd stond installeerde en ik de computer rebootte was dit nog steeds zo. Op dit moment zit ik dit bericht ook te typen bij een resolutie van 640x480 met 4-bits kleuren. Best vervelend! Ik ben inmiddels naar de site van AOpen gegaan en heb de nieuwste driver gedownload. Allemaal zonder enig effect. Ik hoop dat iemand me kan helpen met mijn probleem!
Alvast bedankt voor jullie reacties en jullie moeite.
Ik heb onlangs een pc van mijn vader gekregen. De specs:
- Pentium 4 @ 3 GHz
- 512 Mb PC3200 DDR SDRAM PC3200
- Windows XP (niet illegaal)
- MSI RS3M-IL (MS-7003) moederbord
- Seasonic 300 watt voeding
Ik wou de videokaart uit mijn oude computer, een AOpen Aeolus GeForce 6800XT met 128 Mb geheugen, overzetten in de nieuwe. De specs van mijn oude pc:
- AMD Sempron 2400+
- 512 dual channel PC2700 DDR SDRAM
- Windows XP (ook niet illegaal)
- ASUS A7N8X-VM moederbord
- AOpen 300 watt voeding
Toen ik de graka in de P4 stak en ik windows opstartte werd alles bij een resolutie van 640x480 met 4-bits kleuren weergegeven. Ik dacht dat dit kwam omdat ik nog geen drivers had geinstalleerd en maakte me hier niet zo'n zorgen over. Toen ik echter de driver die op de bijgeleverde cd stond installeerde en ik de computer rebootte was dit nog steeds zo. Op dit moment zit ik dit bericht ook te typen bij een resolutie van 640x480 met 4-bits kleuren. Best vervelend! Ik ben inmiddels naar de site van AOpen gegaan en heb de nieuwste driver gedownload. Allemaal zonder enig effect. Ik hoop dat iemand me kan helpen met mijn probleem!
Alvast bedankt voor jullie reacties en jullie moeite.