Toon posts:

zouden mensen dit nog kopen ?

Pagina: 1
Acties:
  • 79 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hoi,
ik wil graag mijn 7950GX2 binnekort verkopen, maar er is een probleempje
1. heb geen manual meer, alleen zon klein kaartje waar staat hoe je hem aansluit
2. heb de doos niet meer ( heb alleen nog zon stroomvrij zakje waar hij inkan)

ik heb nog wel:

1. zon VGA naar DVI ding
2.Driver CD

zou ik veel van mijn vraag-prijs afmoeten doen doordat ik die dingen niet meer heb ?

bedankt

W

trouwens, welk bedrag zou redelijk zijn ?

Verwijderd

ik koop hem wel voor 50euro :P

compleet kost hij bij ongeveer 250 euro.
Dus €200 euro lijkt me een mooie prijs of minder omdat je de doos niet meer hebt

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2007 16:50 ]

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Wat is dit nog waard-topics mogen niet meer, kijk in de V&A.

200 euro, misschien minder, want je hebt geen doos, dus ook geen garantie meer op je kaart.

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Verwijderd

Snake schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 16:50:
Wat is dit nog waard-topics mogen niet meer, kijk in de V&A.

200 euro, misschien minder, want je hebt geen doos, dus ook geen garantie meer op je kaart.
Wa's dat nou voor kul, het al dan niet hebben van de doos heeft geen jota met garantie te maken.

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Verwijderd schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 16:49:
ik koop hem wel voor 50euro :P

compleet kost hij bij ongeveer 250 euro.
Dus €200 euro lijkt me een mooie prijs of minder omdat je de doos niet meer hebt
Zonder doos geen garantie meer.

Hangt er natuurlijk dan wel vanaf of ie eventueel al verlopen is.

Maar dan nog, nu kun je 'm helemaal niet meer opsturen, want hij is incompleet.

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

meeste winkels doen niet lastig over geen-doos-meer.
ik gooi zelf ook bijna altijd dozen weg, omdat ik anders hier er echt te veel heb (alleen mobo dozen bewaar ik, dat is handig voor opslag).

Bon is belangrijker; heb je die nog wel?

• Twisted
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-12-2025

Twisted

Mogli <3

Ook zonder doos heb je garantie op een produkt. Dat webwinkels je wat anders willen wijsmaken heeft niks te zeggen.

du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19-07 22:44

Just_I

What did you just say?

Snake schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 16:52:
[...]

Als ik mijn videokaart in die gigantisch doos zou terug sturen zou het me bakken met geld kosten om zo'n groot pakket te laten verrsturen (Asus gebruikt nogal grote dozen voor duurdere modelen). Ik zou hem dus liever in een envelop versturen met van dat bubbeltjes plastic erin.
Overigens maakt het voor je garantie geen zak uit of het pakket incompleet is. Dit is alleen van belang als je je geld terug wil of het product wil ruilen ;)

Heb je trouwens nog een bron voor de bewering dat je zonder doos geen garantie hebt?

@ TS kijk voor de prijs naar vergelijbare kaarten in V&A/ marktplaats etc.

[ Voor 9% gewijzigd door Just_I op 26-05-2007 16:58 ]

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Onzin, als je direct met de fabrikant handelt sowieso, die heeft echt niets aan de handleiding en het driver Cd'tje, als jij die kaart hebt en een factuur met een mooie datum erop heb jij garantie. Of staat bij jou in de handleiding dat de garantie vervalt als je je doos kwijt raakt?

Soms staat er wel een datum op de doos over wanneer de garantie afgelopen is, maar die datum heeft geen waarde. (Anders zou de videokaart die ik een jaartje geleden kocht al geen garantie meer hebben op de dag dat ik hem kocht :P )

[ Voor 29% gewijzigd door fsfikke op 26-05-2007 16:59 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Snake schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 16:52:
[...]

onzin
En dat staat op de bon, niet op de doos ;)
Tuurlijk kan dat wel. Als de kaart defect is, heeft het voor garantie doeleinden echt 0,0 meerwaarde of je uberhaut de kabelbinders of de plasticzakjes of wat dan ook hebt.

Als ik een 24" CRT koop, waar 3 jaar garantie op zit, ga ik niet 3 jaar lang een doos bewaren hoor.

Ey!! Macarena \o/

• dewil1990
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:54
Als je maar een bon hebt. zit er volgens mij ook gewoon garantie op.... Je gaat toch niet van al je gekochte producten de verpakking bewaren. Zoals idd al gezegt 24inch crt :P

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:25

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

We verwachten dat je een beetje inzet toont voor je een topic opent. Nergens kan ik uit je topicstart opmaken dat je zoiets simpels gedaan hebt als in V&A of op Marktplaats.nl kijken naar prijzen voor vergelijkbare kaarten en zien wat het daar uitmaakt of doos en andere meuk er wel of niet bij is...

Daarnaast is een "hoeveel is dit waard?"-vraag niet echt GoT waardig, ook daar kun je prima door rond te neuzen naar wat anderen er voor vragen achter komen :o

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.