Subwoofer kapot: repareren of vervangen?

Pagina: 1
Acties:
  • 416 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-12 17:01

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Topicstarter
Hoi!

Ik heb in 2003 een Philips set gekocht, een MX999 met 5.1 speakers. Deze set bevat een Philips SW 988 actieve subwoofer (met wOOx technologie). Vermogen: 100 watt

Vorig jaar zijn we verhuisd, nu is tijdens de verhuizing de subwoofer gevallen |:(

Hij deed 't daarna nog prima, echter het aansluit punt waar de cinch aansluiting zit zat los.

Nu dacht ik dit wel ff weer vast te kunnen zetten, maar nu doet ie 't helemaal niet meer ;(
Ook het schuifje voor de phase 0 of 180 graden) is "lam".

Is repareren mogelijk (waar?) of is vervangen beter? Liefst een soortgelijk exemplaar voor niet al te veel geld.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10-12 22:54
Is het draadje niet gewoon los gegaan aan de binnenkant?

If it ain't broken, tweak it!

• CAP-Team

CAP-Team

Topicstarter
voor zover ik dat kan beoordelen zit alles qua bedrading wel gewoon vast

• Hrugnir
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10-12-2023
je kan ook gewoon even op marktplaats zoeken voor een goedkope 2e handse sub van een ander home cinema setje, of je zoekt er meteen 1 op van een goed merk om je setje vast te upgraden :P niet dan perce om je oren te laten ploppen maar gewoon voor nettere bas :) ik weet niet hoe je je speakers hebt aangesloten? op een A/V receiver of op de subwoofer? anders moet je even wat specifieker gaan zoeken zodat je een goede vindt :P

• CAP-Team

CAP-Team

Topicstarter
Was idd al aan 't rondneuzen geweest op marktplaats, maar ik had zoiets van als ik nou voor een geschikte prijs anders een nieuwe kan kopen... ;)

Maar de sub is aangesloten via de A/V receiver middels een cinch kabel