grrrrrrrrrr 
Heb ik zo n extreem Geil setje van Logitech gekocht, L Cordless Desktop Pro
na paar dagen install ik de software ervoor,was vergeten .
Voordat ik de software instalde kon ik fijn met me duimknop en scrol lekker Fraggen met Qauke enzo, Maar nu kan dat niet meer !!
ze werken gewoon niet. De software heeft proggie waarbij je die knoppen in moet stellen in wat voor functie ze hebben nou heb ik alles geprobeerd maar neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee hij doet het niet. Ik wil de MHWEELDOWN/UP als change weapon gebruiken maar hij doet helemaal nix meer hij lijkt wel geen wheel down/up te hebben
Wie heeft het verlossende antwoord ?!
Ik wil dus dat die knoppen het WEL doen in me Quake2,3 etc
snik .....
EN nog heb ik de Klacht dat onder het gamen me keyboard of muis uitvalt ! gewoon er mee stopt en als het ware blijft hangen !
Nou mooie troep heb ik eigenlijk gekocht
Daar gaat 250,-
Help me plz
Is dit hardware probleem eigenlijk?
Heb ik zo n extreem Geil setje van Logitech gekocht, L Cordless Desktop Pro
na paar dagen install ik de software ervoor,was vergeten .
Voordat ik de software instalde kon ik fijn met me duimknop en scrol lekker Fraggen met Qauke enzo, Maar nu kan dat niet meer !!
ze werken gewoon niet. De software heeft proggie waarbij je die knoppen in moet stellen in wat voor functie ze hebben nou heb ik alles geprobeerd maar neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee hij doet het niet. Ik wil de MHWEELDOWN/UP als change weapon gebruiken maar hij doet helemaal nix meer hij lijkt wel geen wheel down/up te hebben
Ik wil dus dat die knoppen het WEL doen in me Quake2,3 etc
snik .....
EN nog heb ik de Klacht dat onder het gamen me keyboard of muis uitvalt ! gewoon er mee stopt en als het ware blijft hangen !
Nou mooie troep heb ik eigenlijk gekocht
Help me plz
Is dit hardware probleem eigenlijk?