Toon posts:

Draadloze Muis ;-(

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
grrrrrrrrrr ;(
Heb ik zo n extreem Geil setje van Logitech gekocht, L Cordless Desktop Pro
na paar dagen install ik de software ervoor,was vergeten .
Voordat ik de software instalde kon ik fijn met me duimknop en scrol lekker Fraggen met Qauke enzo, Maar nu kan dat niet meer !!
ze werken gewoon niet. De software heeft proggie waarbij je die knoppen in moet stellen in wat voor functie ze hebben nou heb ik alles geprobeerd maar neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee hij doet het niet. Ik wil de MHWEELDOWN/UP als change weapon gebruiken maar hij doet helemaal nix meer hij lijkt wel geen wheel down/up te hebben ;( Wie heeft het verlossende antwoord ?!
Ik wil dus dat die knoppen het WEL doen in me Quake2,3 etc
snik .....
EN nog heb ik de Klacht dat onder het gamen me keyboard of muis uitvalt ! gewoon er mee stopt en als het ware blijft hangen !
Nou mooie troep heb ik eigenlijk gekocht ;( Daar gaat 250,-
Help me plz

Is dit hardware probleem eigenlijk?

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 09:01
Ik gebruik Mouseware 8.20 (zonder webwheel shit) en dat werkt in de meeste spellen. In quake III heb ik de configuratie een keer goedgezet en daarna de config.cfg op read-only gezet. Kun je geen dingen meer veranderen tijdens het spel, maar m'n muiswieltje werkt wel.

Verwijderd

Gebruik MouseWare 8.3, alle hogere versies werken niet goed met quake 2/3....Ik zou ook niet weten waar dat aan ligt :(

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12:45
Bij mij werkt het setje perfect :)

Verwijderd

hier naar toegaan http://www.logitech.com/cf/support/mousefiles_pc.cfm#3 en GAME_WHL.EXE downloaden dan doet in ider geval je wheeltje het weer in spelletjes knoppen weet ik niet hoe dat zit

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:19
XeNoPhiLE: Lees mijn antwoord op dezelfde vraag die je ook in Software Algemeen hebt gesteld.

Verwijderd

hmm ik ken dit probleem, je hebt het ook met dezelfde muis met draadje. Simpele truc: ctrl-alt-del en dan ff de muisdrivers uitzetten. ff een snelkoppeling op je desktop om alles weer aan te zetten als je uitgegamed bent. BTW, bevalt die set een beetje? /me zit te denken om een coredless desktop pro te kopen.

• Kolky
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-08 17:08

Kolky

subtitle not available

De oplossing is veel simpeler dan jullie allemaal denken.
Ik had eerst de ontvanger op de grond staan. (handig, dacht ik, kast staat namelijk ook op de grond). Maar wat bleek: soms bleef ie hangen. En dat kon heel irritant zijn. Dan krijg je ongeveer zulke tekst
wwwwwwwwwwwwwww....ttttttteeeeaaaaaaaeeeessssssssssssssss.nnnnnnttttttttttttttttt
De ene knopaanslag ziet ie niet en bij de andere knopaanslag denkt ie dat je hem ingedrukt houdt.
Maar wat was nu het probleem:
Na veel proberen ben ik erachter gekomen dat als je plotseling je been tussen de muis of tb hebt, dat ie dan raar gaat doen.

Mijn tip: zorg dat de ontvanger op een plek staat waar niet per ongeluk iets groots tussen kan komen.

Bij mij werkt dit.
Pagina: 1