Toon posts:

[PC/360] Colin McRae Dirt Time Challenges

Pagina: 1
Acties:
  • 827 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik dacht, laten we een klein wedstrijdje doen met de DiRT demo. Wie kan de snelste tijd neerzetten? Zowel PC als 360 demo kan ingezonden worden. Aangeven of je met stuur speelt is ook handig. Een foto uploaden met je tijd erbij kan natuurlijk ook geen kwaad. Ik bijt wel de spits af, succes! :)

Voorbeeld van tijd:
Time Challenge 1: 1:00,00 (deazberry) (360)
Time Challenge 1: 2:20,00 (deazberry) (PC/stuur)

Duidelijk? :P

Time Challenge 1: (Avelsbachring Germany)

1.1:05.44 (deazberry) (360)
2.1:05.54 (jeroen__online) (PC/Stuur)
3.
4.
5.

Time Challenge 1: (Avelsbachring Germany) (totaal tijd, 2 rondjes)
1. 2:13.23 (jeroen__online) (PC/stuur)
2. 2:14.00 (deazberry) (360)
3.
4.
5.

Time Challenge 2: (Windy Point Short B USA)
1. 2:37,12 (deazberry) (360)
2.
3.
4.
5.

Time Challenge 3 (Bark River USA)
1. 1:04,44 (nFo) (360)
2. 1:07.32 (BroodRooster) (360)
3. 1:08.92 (jeroen__online) (PC/Stuur)
4.
5.

Time Challenge 3 (Bark River USA) (totale tijd, 2 rondjes)
1.2.25.44 (nFo) (360)
2.2:35.60 (BroodRooster) (360)
3.2:38.72 (jeroen__online) (PC/stuur)
4.
5.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2007 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duesenberg J
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16-10 21:28
Leuk idee, ik kan alleen echt niet rijden met de demo. (full version waarschijnlijk ook niet)
Op de een of andere manier reageert het sturen gewoon een halve seconde nadat ik wil dat de auto stuurt. Zo knal ik overal tegenaan. Heb jij daar geen last van?

Ook dat de hele demo moet herstarten voor nieuwe instellingen vind ik ook belachelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkPiet
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-10 21:51
ik heb daarnet ook de pc versie geprobeerd. De graphics zijn zeker mooi in vergelijking met eerdere Colin McRae rally games waarvan de laatste alweer uit 2005 stamt. De besturing is echter zoals hierboven al aangegeven bijzonder vervelend. In deel 2 t/m 5 van CMR was de besturing eigenlijk altijd wel hetzelfde, waardoor je er bij een niewe editie snel genoeg weer lekker mee bezig was. Nu moet je toch heel anders rijden, en knal je toch nog telkens overal tegenop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Duesenberg J schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 15:46:
Leuk idee, ik kan alleen echt niet rijden met de demo. (full version waarschijnlijk ook niet)
Op de een of andere manier reageert het sturen gewoon een halve seconde nadat ik wil dat de auto stuurt. Zo knal ik overal tegenaan. Heb jij daar geen last van?

Ook dat de hele demo moet herstarten voor nieuwe instellingen vind ik ook belachelijk.
inderdaad, ik heb precies hetzelfde euvel, met mn stuur (g25) is het zelfs nog erger.
daardoor rijdt het ronduit *** en is het hele spel niet meer leuk.
erg jammer want had er veel zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb er geen last van, moest in het begin wel erg wennen. Trouwens nieuwe tijden:

Time Challenge 1: 1:06.28 (deazberry) (360)
Time Challenge 1: 2:14.65 (deazberry) (360)

Ik heb foto's al bewijs, maar dat lijkt me niet nodig. :P

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2007 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:53
ehm de 360 versie heeft geen time challenge?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Gewoon ronden rijden je snelste laptijd neerzetten en totale tijd. Ik heb er een challenge van gemaakt >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online
Tja je kan er nogal eenvoudig mee cheaten: op de pc kun je enkele excel bestanden aanpassen (en miss. ook de ini's, nog niet naar gekeken) waarmee je de grip etc. van de auto kan veranderen. Dus zo krijg je altijd kromme resultaten.

Verder is DIRT een teleurstelling, echt enorm: als je kijkt naar de graphics dan vraag ik me af waarom het zo moeilijk moet lopen. Verder is de meerwaarde van de X-Fi die ik heb nihil. Ik kan dus DSP quality op High zetten, maar ik vind het niet spectaculair. Verder is het rijden echt niet leuk. Je moet eens kijken hoe belachelijk veel grip die auto's hebben op het terrein. De vorige delen kon je tenminste makkelijk glijden, hier moet je er je best voor doen :(.

Ik vind de menu's echt super gemaakt, de stem daarin is dan weer lomp en irritant, het laden is grappig gedaan (alleen de statistics resetten na een herstart bij mij), de banen zijn totaal niet interessant, kortom: echt een gemiste kans. Ik ga 2005 nog maar weer eens downloaden :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cascade
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-10 18:13
Net de demo geprobeert...blijkt dat je een CPU met 'SSE2' nodig hebt, oftewel op een AthlonXP die de nieuwste games prima trekt werkt het kreng niet. En niet eens een waarschuwing, meteen een 'DirtDemo.exe has encountered an error' crash to desktop bij opstarten.

Zie ook hier: http://community.codemast...m/showthread.php?t=187111

Erg netjes CodeMasters, dit spaart mij een paar centen uit. Bestelling geannuleerd. :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit heb ik toch niet vaak meegemaakt bij spellen van codemasters(demo's) maar als de full game net zo fouten en beperkingen heeft hebben ze echt een slordig afgemaakt spel gelaunched.
en inderdaad, je kan ook niet lekker door de bochten glijden met je wrc bak, wat in 2005 nog wel lekker ging.
De graphics zijn het enige wat echt goed verzorgd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-10 18:53
Time Challenge 3: 1:07.32 (BroodRooster) (360) sneller dan wereldrecord
Time Challenge 3: 2:35.60 (BroodRooster) (360)

Zowel de hill climb als de buggy race vind ik prima te doen, maar die eerste win ik nooit. Ik rij volgens mij best netjes en zonder te crashen, maar kennelijk veel te sloom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen__online
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

jeroen__online

ook wel eens offline!

Cool! Ik zag deze demo vd week opeens, wist niet dat Codemasters aan een nieuwe rally game bezig was :)
De vorige CMR games heb ik allemaal gespeeld, maar ik was er niet helemaal weg van, ik ben meer een circuit- en openwheelers/F1 fan qua racegames.
Deze game (demo) lijkt me voorlopig redelijk interessant, de graphics zijn goed, het geluid is voldoende en de gameplay ook voldoende, ik ben nog geen erge bugs tegengekomen :) En gelukkig doet m'n stokoude MS Sidewinder FFB Wheel het prima met forcefeedback aan (in tegenstelling to bijv. TDU), dat geeft toch net wat meer race-gevoel vind ik.

Enniewee, mijn snelste tijden voor de eerste timechallenge tot nu toe:
Snelste lap:
Time Challenge 1: 1:05.54 (jeroen__online) (PC/Stuur)
Totale tijd:
Time Challenge 1: 2:13.23 (jeroen__online) (PC/stuur)
screenshot

Time Challenge 3 is vast die dirt race? (met dat RWD karretje) Waar vind ik TC2?

Edit: dat had ik beter niet kunnen typen: net deed m'n stuur ingame helemaal niets en m'n profile info wordt niet opgeslagen 8)7

M'n tijden op Bark River:
Snelste lap:
Time Challenge 2: 1:08.92 (jeroen__online) (PC/Stuur)
Totale tijd:
Time Challenge 2: 2:38.72 (jeroen__online) (PC/stuur)

[ Voor 13% gewijzigd door jeroen__online op 26-05-2007 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lezut
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15-10 20:31
Ik heb CMR4 veel gespeeld, wat ik al aardig arcade vond. Maar daar kon ik me nog goed mee vermaken. Blöd wat zijn de physics slecht in dirt. Als je remt sta je direct stil en ik kan de auto voor geen meter tot overstuur dwingen.

Nee, geef mij maar Richard Burns Rally. Dan heb je echt de controle over de auto (wat het spel ook een stuk moeilijker maakt, maar als echte rally-fan ook een stuk leuker)

Berry kan namelijk alleen maar goeie tijden rijden als hij een racegame heeft die 'op rails' loopt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Net als altijd is de makkelijke moeilijkheidsgraad goed te doen en bijna arcade te noemen. De medium- en difficult moeilijkheidsgraden bieden echter veel meer uitdaging. Hierin kan zelfs het kleinste steentje op de weg een crash veroorzaken en een kleine stuurfout kan je dood betekenen
Speel um maar is op Hard michiel ;)

Edit. Rondetijden zijn geupdate

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2007 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ha, lekkere demo! De rally-stage dan: die buggy's haat ik. Heerlijke graphics, loopt supersoepel allemaal: heel mooi! Het rijden is wat wennen, vooral eigenlijk doordat de remmen je in EEN keer stilzetten. Het zwiert en zwaait alle kanten op, maar ik vind het vooralsnog wel lekker. Maar vooral MOOI. Nice effects en zo: typical next gen gedoe, hou ik wel van. Daar heb ik tenslotte m'n computer voor gekocht! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duesenberg J
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16-10 21:28
ik vind die buggy's juist het lekkerst rijden
Die echte auto's daar kan ik niet mee overweg. Het stuurt veel te laat. Daar heb ik gek genoeg bij de buggy's geen (of in ieder geval minder) last van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb er bij de buggy's ook minder last van, maar die vind ik juist niks aan.
de wrc's reageren gewoon te laat en zeker met mn g25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 00:41
Het is echt gewoon te belachelijk voor woorden hoe zwaar dit spel is. Als ik alles op max zet, zijn het misschien 2 frames. Als ik alles op lowest zet (Ook echt ALLES lowest of uit) draait ie ALSNOG voor geen meter. 15 frames misschien.

Ik heb 1 gb ram op 500mhz met een toch al wat oudere amd 3500 op 2.6ghz samen met een 7900gt op 540/1760.

Begin nu niet meteen met: ''natuuurlijk loopt het brak met die cpu'', want met deze cpu heb ik tot nu toe bijna elke game nog op max gespeeld.

Als ik colin mcrae rally 2005 speel met alles max, draait het rond de 100 frames. Als ik colin mcrae rally Dirt speel met alles lowest, draait ie met 15 frames. En het ergste is nog dat de eerste er stukken mooier uitziet ook.

WAT een baggerspel 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-10 16:13

BioHazard

*\o/*

Het loopt zelfs brak op mijn systeem, en dat is nou ook niet bepaald het minste (zie sig).
Brakke game als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16-10 09:44

rCk

Ik speel met een AMD Athlon X2 3800 @ 2.6ghz , 2 gb ram, 8800gts. Het helemaal op high en dan soms voel ik dat de fps de 30 tipt, maar er nooit onder gaat.

Dus voor mij gaat het wel.

Qua gameplay, WTF ik trap mijn rem in en ik sta bijna GELIJK still.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een E6600, 2 Gb Ram een een 8800GTX. Bij mij staat alles op z'n hoogst en het loopt supersoepel. Fijn om te weten dat ik niet voor niets een nieuwe computer heb gekocht. :o 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BladeRacer
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-04-2024

BladeRacer

Los Angeles november, 2019

Is er eindelijk een demo uit van Collie Dirt, krijg ik 'm wel geïnstalleerd maar start hij niet op.

In taakbeheer gaat het CPU gebruik naar 55%, maar verder gebeurt er niets. Snappurnixvan.

Pentium4 3,20 Ghz, WindowsXP, 512 MB geheugen, NVIDIA PCX 5750 met 256MB.
(geen high-end, oké, maar hij moet toch wel iets doen?)
Nieuwste drivers. M'n "oude" Logitech DFP-tje ervoor. Maar niks hoor.

Bah! Ik baal! Ik had graag meegedaan in deze competitie.

~" Quite an experience to live in fear, isn't it? That's what it is to be a slave "~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben [NL]
  • Laatst online: 14-10 14:50
BladeRacer schreef op zondag 27 mei 2007 @ 21:32:
Is er eindelijk een demo uit van Collie Dirt, krijg ik 'm wel geïnstalleerd maar start hij niet op.

In taakbeheer gaat het CPU gebruik naar 55%, maar verder gebeurt er niets. Snappurnixvan.

Pentium4 3,20 Ghz, WindowsXP, 512 MB geheugen, NVIDIA PCX 5750 met 256MB.
(geen high-end, oké, maar hij moet toch wel iets doen?)
Hehe, eindelijk iemand met hetzelfde probleem. Hij installeert prima, maar opstarten ho maar.
De processor belasting gaat naar 100% en je krijg even zandloper + aanwijzer in beeld maar vervolgens gebeurt er niets...zelfs na 10 min niet :?
Specs: AMD 3000+, Ati x800GTO2 geflashed naar x850XT, 1.5 gig, Win XP Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BladeRacer

BladeRacer

Nou weet ik ook weer waarom ik indertijd een PlayStation heb gekocht.
DVD-tje erin en spelen maar. :)

5 oktober komt Collie uit op de PS3, zucht, geduld is een schone zaak.
:O

~" Quite an experience to live in fear, isn't it? That's what it is to be a slave "~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DG-
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-09 19:22
Ik ga binnenkort ook wel even proberen, maar is dit Colin McRae Dirt nou een beetje als Richard Burns Rally? Oftewel, is het ook een diehard sim? Dan heb ik er wel zin in. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zou je uit de reacties al duidelijk moeten zijn dat het GEEN diehard sim is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08:42
ook hier werkt ie niet, na installeren en opstarten gaat cpu naar 99% en dan is het akelig stil, process loopt wel maar hangt verder mijn hele systeem op. vaak moet ik resetten voor de zooi het weer normaal doet, maar in het spel komen ho maar.

Jammer codemasters, heel jammer.

AMD64 3200+
Radeon X800XL
2gb Intern

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
Visgek24 schreef op zondag 27 mei 2007 @ 22:45:
ook hier werkt ie niet, na installeren en opstarten gaat cpu naar 99% en dan is het akelig stil, process loopt wel maar hangt verder mijn hele systeem op. vaak moet ik resetten voor de zooi het weer normaal doet, maar in het spel komen ho maar.

Jammer codemasters, heel jammer.

AMD64 3200+
Radeon X800XL
2gb Intern
Misschien ligt dit aan het feit dat jullie kaarten (die 5750, x800xl, x800xt) geen shader model 3.0 ondersteunen. Het lijken namelijk wel 3.0 effecten in het spel, en hdr staat volgens mij in het spel ook geforceerd aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:06

DaWaN

'r you wicked ??

SOEDARKMASTER schreef op zondag 27 mei 2007 @ 22:49:
[...]

Misschien ligt dit aan het feit dat jullie kaarten (die 5750, x800xl, x800xt) geen shader model 3.0 ondersteunen. Het lijken namelijk wel 3.0 effecten in het spel, en hdr staat volgens mij in het spel ook geforceerd aan.
Yep SM3.0 is required. BTW probeer het maar niet te spelen met die kaarten. Ik heb hier een toch niet misselijke 7900GS met een E6400 en 2GB en het is onspeelbaar. Op low krijg ik dan mss hooguit 30FPS en wat een brakke arcade besturing BAH....

Terug naar Richard Burns Rally :)

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lezut
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15-10 20:31
DaWaN schreef op zondag 27 mei 2007 @ 22:55:
[...]
Terug naar Richard Burns Rally :)
Helemaal mee eens. Voor de echte race-fan zijn graphics minder belangrijk dan physics :)

vandaag mn stuurtje uit de kast gepakt en RBR en GTR2 gespeeld. Verademing tov CMR :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels88
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Voor mensen die meer performance willen, en geen irritante "glow":
http://home.arcor.de/armed-tactics/zeug/postprocess.rar

*Even uitpakken en overschrijven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BladeRacer

BladeRacer

Hmm...verouderde videokaart dus.

Nou ja, jammer dan.

Ik wacht wel op de demo in de PLAYSTATION-store.

In ieder geval bedankt voor jullie reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stealthstorm
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20-01 13:41
niels88 schreef op zondag 27 mei 2007 @ 23:20:

Die glow is iderdaad irritant, ik vind het niet mooi in ieder geval.

Maar staat er ook ergens aangegeven wat deze bestanden wijzigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niels88 schreef op zondag 27 mei 2007 @ 23:20:

Bedankt, als je het hebt toegepast wil je dan even een screen maken... zou eigelijk wel willen weten hoe het er nu uitziet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
Het lijkt wel alsof ik allemaal pixels ziet zitten (zwarte puntjes) nadat ik de bestanden heb overschreven. Alles stond wel op max, dus daar lag het niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels88
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2007 @ 10:31:
[...]

Bedankt, als je het hebt toegepast wil je dan even een screen maken... zou eigelijk wel willen weten hoe het er nu uitziet...
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/s.klein/glow1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/s.klein/noglow1.jpg
*Klikbaar
Maar de kleine afbeelding zegt al genoeg :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niels88 schreef op maandag 28 mei 2007 @ 11:42:
[...]

[afbeelding]
[afbeelding]
*Klikbaar
Bedankt, maar vind met dat glow wel mooier denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stealthstorm
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20-01 13:41
Ja ik houd het ook wel gewoon met glow dan, 2de plaatje ziet er vergeleken met het eerste niet uit eigenlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08:42
SOEDARKMASTER schreef op zondag 27 mei 2007 @ 22:49:
[...]

Mja, dat zou kunnen. maar dan nog hadden ze dat wel ff wat beter mogen doen, gewoon bij het opstarten een popupje met "Your card does not support shader model 3, noob. Application will exit now" ofzo. en niet gewoon mn hele systeem ophangen aan 1 proces.

Met Halflife 2 had ik trouwens geen probleem met HDR dus dat zou hier ook niet mogen. sm3 is een ander verhaal.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rCk schreef op zondag 27 mei 2007 @ 19:24:
Ik speel met een AMD Athlon X2 3800 @ 2.6ghz , 2 gb ram, 8800gts. Het helemaal op high en dan soms voel ik dat de fps de 30 tipt, maar er nooit onder gaat.

Dus voor mij gaat het wel.

Qua gameplay, WTF ik trap mijn rem in en ik sta bijna GELIJK still.
En als je gas geeft, rijd je dan ook ineens 150 km/h?

Misschien moet je dan ff de affiniteit op 1 CPU zetten. Sommige spellen willen namelijk nog wel eens 2 keer zo snel gaat omdat je 2 cpu's gebruikt.(Ik heb de zelfde processor alleen dan standaard clock, 3 gig RAM , 6600 GT nodig aan vervanging toe)

Ik ben nu de demo aan het downloaden, gaat 199kb/sec. Dus dat duurt wel even met 833,9 MB!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
Visgek24 schreef op maandag 28 mei 2007 @ 14:29:
[...]

Mja, dat zou kunnen. maar dan nog hadden ze dat wel ff wat beter mogen doen, gewoon bij het opstarten een popupje met "Your card does not support shader model 3, noob. Application will exit now" ofzo. en niet gewoon mn hele systeem ophangen aan 1 proces.

Met Halflife 2 had ik trouwens geen probleem met HDR dus dat zou hier ook niet mogen. sm3 is een ander verhaal.
Dit komt doordat de HDR in half life 2 geen ECHTE hdr is. Het is best mooi, maar geen full hdr en dus kunnen oudere kaarten die geen sm3.0 ondersteunen hierin ook hdr weergeven.

Over dat blijven hangen; waarschijnlijk geven ze niet goed aan wat het probleem is omdat het een demo is. Ik denk dat het een beetje afgeraffelt is, net zoals de graphics met performance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DG-
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-09 19:22
niels88 schreef op maandag 28 mei 2007 @ 11:42:
[...]

[afbeelding]
[afbeelding]
*Klikbaar
Ik zie het, met glow gaat een stuk langzamer. (bijna 20 km/u :/ )

Overigens vind ik het qua graphics niet echt beter dan RBR en als de gameplay dan ook nog veel slechter is (hoewijl ik me afvraag hoeveel beter het kan dan RBR _/-\o_ ) dan sla ik dit spel over. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-10 20:08

nFo

Mooie Demo, ik heb zowel de PC als de Xbox 360 versie getest.
Maar de PC heeft nogal een gare besturing, reageert veel te traag.

Op de Xbox 360 werkt het prima.
Jimco Buggy ronde tijd:
Time Challenge 3: 1:04,44 (nFo) (360) Bark River, USA) >:) Plaatje hier

Time Challenge 3 Totaal tijd: 2.25.44 (nFo) (360)Plaatje hier.

[ Voor 8% gewijzigd door nFo op 28-05-2007 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BioHazard schreef op zondag 27 mei 2007 @ 19:06:
Het loopt zelfs brak op mijn systeem, en dat is nou ook niet bepaald het minste (zie sig).
Brakke game als je het mij vraagt.
Ik weet niet waar je het over hebt. Maar ik vind de demo echt geweldig!
Hij loopt echt heerlijk bij mij, en mijn 6600 GT doet het echt verbazingwekkend goed! Ik stond echt verstelt van zulke graphics uit mijn 6600 GT!
De rest van de specs kan je hier vinden: http://tweakers.net/gallery/157420/sys

Wat een demo! Phoe!
Vanavond nog wat raggen met mn DFP en dan zal ik wat tijden posten. Verwacht geen wereld tijden. :P

@ hieronder,

Dit vind ik echt vreemd. Je hebt een betere processor, betere videokaart. En hij loopt brak..
En bij mij loopt hij echter geweldig! En die ene gig aan geheugen maakt volgens mij vrij weinig uit.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2007 12:09 . Reden: was het belangrijkste vergeten, het woordje "geen" ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23:59
Oh mijn hemeltje!

wat loopt dit spel als stroop zeg, en dat met mijn setup :X

Amd 4400X2
2x 1 Gb Ocz
XFX 7900GT520

En dan met LOW op 15 fps en high op 2 fps. Wat een onzin :/

Doeii CMRD :w

[ Voor 4% gewijzigd door Tomino op 29-05-2007 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-10 20:08

nFo

Tomino schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 11:57:
Oh mijn hemeltje!

wat loopt dit spel als stroop zeg, en dat met mijn setup :X

Amd 4400X2
2x 1 Gb Ocz
XFX 7900GT520

En dan met LOW op 15 fps en high op 2 fps. Wat een onzin :/

Doeii CMRD :w
Mijn Xbox heeft er geen moeite mee. :>
Op mijn pc loopt het ook niet soepel, maar pc's zijn ook niet echt gemaakt voor games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-10 19:00

R-B

Blokkert

pfew, dit is met recht bagger :)

Wat een zonde om dit te ontwikkelen: :)

Liep hier ook op 1 fps ofzo. Terwijl een andere baan met die subaru wel redelijk ging 20 fps ofzo..
Alles uiteraard op het aller hoogste

Wel iets postiefs, de uninstaller is wel snel :)
nFo schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 15:20:
[...]

Mijn Xbox heeft er geen moeite mee. :>
Op mijn pc loopt het ook niet soepel, maar pc's zijn ook niet echt gemaakt voor games.
Niet? Liever een pc dan een x-doos :)

[ Voor 91% gewijzigd door R-B op 01-06-2007 20:15 ]

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05:48
Loopt perfect op mijn systeem : 1920x1200 2xFSAA gemiddeld zo'n 40fps.

Alles op high, alleen particles en drivermodels op ultra en motion blur off.

Mooie game, schitterende menu's.

Gaaf geluid.

Ik vindt alleen de besturing een beetje vaag en indirect. Het lijkt ook wel of er een kleine vertraging is.

Diverse instellingen al geprobeerd, ook van mijn G25, maar het stuurt nog niet helemaal top waardoor een echte snelle tijd nog niet gezet is.

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon9114
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-08 17:58
bij mij doet ie het redelijk op 600x800 :+

amd 3200 venice @ 2,08Ghz
gforce 7300le
1 gig geheugen

maar de besturing is gewoon zwaar klote |:(
ik stuur een beetje met mijn stuur en de auto gaat meteen naar de andere kant van de baan.
het is bijna onmogelijk om de auto fatsoenlijk op de baan te houden 8)7

[ Voor 50% gewijzigd door dragon9114 op 02-06-2007 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XSNL
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 29-06 10:26
Cascade schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 19:10:
Net de demo geprobeert...blijkt dat je een CPU met 'SSE2' nodig hebt, oftewel op een AthlonXP die de nieuwste games prima trekt werkt het kreng niet. En niet eens een waarschuwing, meteen een 'DirtDemo.exe has encountered an error' crash to desktop bij opstarten.

Zie ook hier: http://community.codemast...m/showthread.php?t=187111

Erg netjes CodeMasters, dit spaart mij een paar centen uit. Bestelling geannuleerd. :w
Ah, dat was het dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09 10:06
Ik heb hem even van het net geplukt om hem eens te testen; de volledige versie dus.

Ik moet zeggen hij valt me reuze mee :)

De demo liep hier ook voor geen meter, maar de full draai ik op 1280x1024 op full detail met fatsoenlijke fps. Ik test hem nog even verder en waarschijnlijk ga ik hem dit weekend even kopen in de winkel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vosss schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 17:23:
Ik heb hem even van het net geplukt om hem eens te testen; de volledige versie dus.

Ik moet zeggen hij valt me reuze mee :)

De demo liep hier ook voor geen meter, maar de full draai ik op 1280x1024 op full detail met fatsoenlijke fps. Ik test hem nog even verder en waarschijnlijk ga ik hem dit weekend even kopen in de winkel :)
Hij is nog niet uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
Gaaf rally spel. Soms een beetje wazig (zelfs met motion blur off).

Loopt perfect op mijn systeempje op 1920x1200 2xFSAA alles maximaal.

Ik zit nu op zo'n 14^% van de game. Ik vindt em echt cool:

Goede FFB
Mooie grafics
Goede afwisseling qua tracks en race modes
Erg goed geluid
Te gekke menu's

Hier ben ik nog wel even zoet mee

PS: De besturing ik ook strakker geworden dan in demo. Bij de demo had ik last van lag bij het sturen en dat ik nu helemaal weg

[ Voor 15% gewijzigd door Henkus op 15-06-2007 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:30
Zo nog even de laatste proef af leggen en dan kan deze game ook weer de kast in met de stempel uitgespeeld ...

maar wel een vette game helaas te weinig trucks races.
Want het is wel een machtig iets met die grote beesten door de bergen te rijden of over zand heuvels.

hier wat shotjes van mijn kant.
1
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v652/ravw/DIRT/1.jpg
2
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v652/ravw/DIRT/2.jpg
3
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v652/ravw/DIRT/3.jpg
4
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v652/ravw/DIRT/4.jpg
5
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v652/ravw/DIRT/5.jpg
6
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v652/ravw/DIRT/6.jpg
7
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v652/ravw/DIRT/DiRT2007-06-1515-58-23-98.jpg
8
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v652/ravw/DIRT/DiRT2007-06-1520-42-07-65.jpg

[ Voor 56% gewijzigd door ravw op 16-06-2007 00:01 ]

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:13
Zeker mooi heb hem op 360, wacht alleen nog even met online gaan ;)

Handen vol nog met forza 2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boukev
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-10 12:23
Ik begrijp dat ik de enige ben die problemen heeft met het menu? Elke 2 seconden freezed het scherm bij mij volledig in het menu. De races doen het prima maar om nou om de 2 seconden 10 seconden te wachten om iets te selecteren of te veranderen is mij echt te veel geduld gevraagd.

PS. Codemasters houd zich nog van de domme :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Via minder legale circuits kan je m wel vinden.

Demo tijd met PC/keybord:

Afbeeldingslocatie: http://www.imagehoop.com/view_thumb/d82e31137/Results.jpg

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2007 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyheinz
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-09 17:32
@ravw: staat ook wel niet maxed toch. Mijn screens zien er toch stukken strakker uit >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
Inmiddels een nieuw topic gemaakt voor de volledige game:

Colin Mcrae DIRT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyheinz
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-09 17:32
Wel rot die hoge systeemeisen. Heb ik dan eens een zware pc met 8800GTS en e6600, kan ik het maar met 30fps spelen op high en op 1680*1050...
Pagina: 1