C&C3] Hoe key uit register halen?

Pagina: 1
Acties:
  • 671 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-09-2025
ok ik heb het volgende probleem, heb momenteel cnc3 installed op me pc, nu kwam ik er opeens achter dat ik me het hoesje + boekje waar de serial op staat niet meer kan vinden,

hoe achterhaal de key op de pc waar het nu staat?

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 27-01 16:47

Stronkie

Where wind is Trouble

niet.. heel simpel.. De key staat versleuteld in je register... Nooit maar dan ook nooit zul je het uit kunnen lezen... Of je moet een hacker zijn.. maar dat mag hier niet..

Stuur het spel op naar Schipholl (alles wat je nog hebt) en je krijgt een nieuwe terug met key en al.. EA is daar makkelijk mee

• Dutch2007
Stronkie schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 15:38:
niet.. heel simpel.. De key staat versleuteld in je register... Nooit maar dan ook nooit zul je het uit kunnen lezen... Of je moet een hacker zijn.. maar dat mag hier niet..

Stuur het spel op naar Schipholl (alles wat je nog hebt) en je krijgt een nieuwe terug met key en al.. EA is daar makkelijk mee
hmmm, aankoop via bol.com gedaan, tis dus de cover en boekje dat MIA atm is, dus ff aankoopbewijs bol, denk ik, en wa nog? me ea account,. showen dat ik legal cnc heb/had?

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 29-01 19:21

Wmm

Stronkie schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 15:38:

Controleer in het vervolg even iets voordat je het zegt.
De key kun je uit het register halen, hij staat in HKLM/Software/Electronic Arts/Electronic Arts/Command and Conquer 3/ergc.

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 27-01 16:47

Stronkie

Where wind is Trouble

ja maar die key kun je dus niet invoeren tijdens het installeren // Probeer maar

• Wmm

Wmm

Stronkie schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 20:25:
ja maar die key kun je dus niet invoeren tijdens het installeren // Probeer maar
Waarom niet? Het is letterlijk de key die ook in mijn boekje staat, alleen staat ie als een lange string achter elkaar. Maar dat maakt ook niet uit, als je het achter elkaar invoert tijdens het installeren komt het vanzelf wel in blokjes van 4.

• n0pe
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12:23
Stronkie schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 20:25:
Dit is bij CnC generals(zero hour) wel het geval, grote kans dus dat dit ook bij CnC 3 geld.

Edit: In boekje serial bekijken>reg bekijken>refreshen en dan pas posten in het vervolg |:(

[ Voor 14% gewijzigd door n0pe op 26-05-2007 20:34 ]

• martijn-
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16:52
Wmm schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 20:31:
[...]

Waarom niet? Het is letterlijk de key die ook in mijn boekje staat, alleen staat ie als een lange string achter elkaar. Maar dat maakt ook niet uit, als je het achter elkaar invoert tijdens het installeren komt het vanzelf wel in blokjes van 4.
heb ook even gekeken en het is exact de code die ook achter in mijn boekje staat.

• Ilya
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Die key is precies je code, maar dan zonder streepjes.

• Dutch2007
mooi, goed om te weten :)

Verwijderd

haha dat klinkt louche :)
maat met c&c.. " ik ga even naar toilet, let jij ff op me pc?"

edit: of eender welk ander EA game
is dit trouwens niet riskant vr hackers/virussen?

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2007 01:27 ]

• Dutch2007
jah is idd goed mogelijk met virussen of keyloggers oid? mjah goed, ik ga niets jatten, en heeft ook niet eg veel nut, mijn serial is linked aan mijn account ;-), kan ie volgens mij niet nog eens used worden aan een account toch? of mis ik iets? heb die van mij nml registeren, moest ik van die stuff invoeren (vraag van ea later vragen of registreren...)

• Wmm

Wmm

Dutch2007 schreef op zondag 27 mei 2007 @ 01:42:
jah is idd goed mogelijk met virussen of keyloggers oid? mjah goed, ik ga niets jatten, en heeft ook niet eg veel nut, mijn serial is linked aan mijn account ;-), kan ie volgens mij niet nog eens used worden aan een account toch? of mis ik iets? heb die van mij nml registeren, moest ik van die stuff invoeren (vraag van ea later vragen of registreren...)
Ik herinner me van BFME 1, waar het op dezelfde manier ging met registereren, dat je idd niet twee keer kunt registeren met 1 serial.

• FreddyFish
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10:24
Je kunt gewoon meerdere accounts hebben met 1 registratiecode, dus als mensen jouw code kunnen achterhalen, kunnen ze ook zelf een account aanmaken.

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-01 18:16
hmm een maat van mij heeft ooit BF2 opgestuurd naar EA omdat ie zn boekje met key kwijt is, heeft nooit meer wat van vernomen.

Thnx EA

@ hierboven ja maar als je dan inlogged "key in use"

[ Voor 17% gewijzigd door Bulls op 27-05-2007 01:57 ]

• Wmm

Wmm

FreddyFish schreef op zondag 27 mei 2007 @ 01:55:
Je kunt gewoon meerdere accounts hebben met 1 registratiecode, dus als mensen jouw code kunnen achterhalen, kunnen ze ook zelf een account aanmaken.
Toen ik een jaar later nog weer eens BFME 1 online wou spelen was ik m'n master account gegevens kwijt (kon nergens zo snel iets vinden om het weer op te vragen). Probeerde dus een nieuwe master account aan te maken wat dus echt niet ging omdat de serial al gekoppeld was aan een andere log in. Ik neem aan dat dat bij CNC3 precies hetzelfde is, aangezien we daar ook werken met een master account. Het is natuurlijk makkelijk te testen, maar daar heb ik niet echt zin in :).

Verwijderd

Bioware is ook niet sympathiek met verloren codes en cd's hoor. Was een keer een cd van NWN kwijt. Dikke pech, koop maar een nieuwe :( en maar gek vinden dat er steeds meer gekopieerd wordt :(

• Dutch2007
code:
1
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Electronic Arts\Electronic Arts\Command and Conquer 3\ergc]

daar staat een waarde van 15 tekens oid? is dat de key dan?

[ Voor 4% gewijzigd door Dutch2007 op 27-05-2007 17:13 ]

• Wmm

Wmm

Dutch2007 schreef op zondag 27 mei 2007 @ 17:13:
code:
1
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Electronic Arts\Electronic Arts\Command and Conquer 3\ergc]

daar staat een waarde van 15 tekens oid? is dat de key dan?
Ja.
Pagina: 1