Beste Tweakers
Ik heb laatste een pc gekocht met de volgende Specs:
Proc: Intel e6600 2.4 ghz
Mobo: Asus P5N-E SLI Socket s775
WG: Geil DDR2 6400 CL 4
Graka: Asus 8600 GTS 256MB DDR3
HD: Seagate Barracuda 320 GB
DVD-Brander: NEC 7170 Labelflash
Voeding: Cooler Master iGreen Power 500watt
Behuizing: Thermaltake Swing
Gister alles binnen gehad en dus aan de slag geweest, alles heb ik correct aangesloten ( dit heb ik tot 2 maal gecheckt, tevens hebben ook andere vrienden nagecheckt en alles was goed aangesloten )
Als we de power knop indrukken gebeurt er helemaal niks..
Het lampje van de moederbord brand wel dus er zit gewoon stroom op de moederbord.
Wat heb ik al geprobeerd:
- Alles los te maken en opnieuw aan te sluiten; geeft hetzelfde resultaat.
- Ik heb alles ontkoppeld en alleen de proc en cooler aangesloten; zelf dan wilde de pc niet booten
- Als alles aangesloten stond en de voeding van de processor zat er niet in maar wel in die van het moederbord; Dan draaide de boxed cooler voor 2 seconde en dan slaat die weer af.
Ik weet nu niet zelf meer waar het probleem kan liggen, en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met dit probleem of enigszin mij een aanwijzing kan geven welke componenten defect zijn.
Alvast bedankt voor de moeite.
Ik heb laatste een pc gekocht met de volgende Specs:
Proc: Intel e6600 2.4 ghz
Mobo: Asus P5N-E SLI Socket s775
WG: Geil DDR2 6400 CL 4
Graka: Asus 8600 GTS 256MB DDR3
HD: Seagate Barracuda 320 GB
DVD-Brander: NEC 7170 Labelflash
Voeding: Cooler Master iGreen Power 500watt
Behuizing: Thermaltake Swing
Gister alles binnen gehad en dus aan de slag geweest, alles heb ik correct aangesloten ( dit heb ik tot 2 maal gecheckt, tevens hebben ook andere vrienden nagecheckt en alles was goed aangesloten )
Als we de power knop indrukken gebeurt er helemaal niks..
Het lampje van de moederbord brand wel dus er zit gewoon stroom op de moederbord.
Wat heb ik al geprobeerd:
- Alles los te maken en opnieuw aan te sluiten; geeft hetzelfde resultaat.
- Ik heb alles ontkoppeld en alleen de proc en cooler aangesloten; zelf dan wilde de pc niet booten
- Als alles aangesloten stond en de voeding van de processor zat er niet in maar wel in die van het moederbord; Dan draaide de boxed cooler voor 2 seconde en dan slaat die weer af.
Ik weet nu niet zelf meer waar het probleem kan liggen, en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met dit probleem of enigszin mij een aanwijzing kan geven welke componenten defect zijn.
Alvast bedankt voor de moeite.