HTML en PDF content mixen op dezelfde pagina

Pagina: 1
Acties:
  • 395 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Lucky_me
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-09-2024
Hallo,

Ik zoek een manier om net als e-mailtjes een multipart webpagina te kunnen weergeven, waarin zowel PDF als HTML in voor moet komen. Nu heb ik al van alles geprobeerd, maar het wil niet werken, iemand enig idee hoe ik dit zou kunnen doen? Ik heb nu dit in PHP geprobeerd:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
<?
header('Content-type: multipart/mixed; boundary=SEPARATOR');
header('--SEPARATOR');
header('Content-type: application/pdf');
readfile("Document1.pdf"); 
header('--SEPARATOR');
header('Content-type: text/html');
?>
<h2>bladiebla in plain HTML </h2>

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Je wil meerdere dingen op dezelfde webpagina weergeven? Dat kan voor zover ik weet niet. Je zal dan met een (i)frame moeten werken waar je de PDF in inlaadt, en dat heeft niet zoveel met PHP te maken. Ik pas je topictitel dan ook even aan.

Trouwens, als dat wél over PHP ging, dan zat je hier verkeerd. ;) Waar hoort mijn topic? :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Welkom op GoT

Wacht, je bent al een tijdje lid, en je hebt al diverse posts gemaakt. Dan ga ik ervan uit dat je ook weet dat PHP onder programming valt, en niet in WEB. Daarbij is een titel als [PHP] iets wat 0,0 zegt over je probleem, terwijl je dat wel kan in je eerste regel. Een titel als: PHP Multipart webpagina had dus beter passend geweest.

Je geeft aan dat je 'zoekt' terwijl je niet meldt over wat je al geprobeerd en gezocht hebt.

Daarbij is PDF niet een formaat die een browser ondersteund. Een PDF openen in een webpagina wordt gewoon Acrobat Reader gebruikt voor het weergeven van PDF's (in iedergeval hier met IE6 en FX2.0).

Edit: Op het moment dat je met Content-Type application/xxx meestuurt, zal de browser het niet openen maar willen downloaden.

[ Voor 9% gewijzigd door RaZ op 26-05-2007 13:22 ]

Ey!! Macarena \o/