blue screen bij weergave beeld/3dmark (nieuw systeem)

Pagina: 1
Acties:

• jorrit126
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-02-2025
jongens.

Ik heb net een nieuw setupje gekocht voor mn computer en als ik nu bijvoorbeeld een filmpje wil afspelen, of een 3dmark o.i.d wil draaien krijg ik het leuke "blue screen of death".
Heb al gegoogled maar kon het niet vinden, omdat ik ook de foutmelding/code niet weer (en kan zien)
setup:
Intel Core 2 Duo, E6420
GigaByte GA-965P-S3
Kingston hyperX pc6400 ddr2
XFX GeForce 8600 GT XXX Edition
WD raptor 36gb

De standaard cooler op de 8600GT heb ik vervangen voor een zalman exemplaar, waarbij ik voldoende koelpasta heb aangebracht. Ook heb ik alle verse drivers geinstalleerd (dus niet die van de cd-rom)

Verder zijn alle temperaturen onder de 35 graden dus dit lijkt me het probleem niet!
help? :?

bvd,
Jorrit

• Woppie1979
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-05 14:33
wat is de foutmelding in de BSOD ?

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:01

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

En hoe zit het met de drivers? Kortom wat heb je allemaal al getest?
Staan er trouwens ook nog foutmeldingen in je logboek (eventvwr).

Wauw, een sig!

• jorrit126
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-02-2025
jongens bedankt voor de hulp..keek net even in mn logboek maar zag alleen: fout, het systeem is hersteld van een ernstige fout.
Drivers heb ik gedownload van nvidia website (forceware).
maar net start ik een filmpje en hij deed het gewoon. daarna 3dmark test gedraait en deed het ook gewoon! dus heb probleem is verholpen!
deze kan dicht

• Gregoor
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08-05 10:56
Heb je misschien toch nog enig idee waardoor het verholpen is? Heb namelijk ongeveer dezelfde set-up: nVidia 8600 GT met zelfgemonteerde Zalman koeler en koelpasta.

Bij mij draait hij normaal ook goed, alleen als ik een filmpje wil kijken krijg ik steeds een blauw scherm en een reboot. Dus misschien dat je bij nader inzien toch iets veranderd hebt wat mij ook zou kunnen helpen?