Toon posts:

RSI/CANS & Games Afstudeer Onderzoek

Pagina: 1
Acties:
  • 65 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey allemaal,

Ik ben een student aan de Universiteit Leiden, ik doe daar een master, Media Technology.
Voor mijn afstuderen doe ik onderzoek naar RSI(Repetitive Strain Injury)/CANS(Complaints of Arm Neck and/or Shoulder) en Games.

Voor dit onderzoek heb ik een enquête online staan.

Link: http://www.tactile.nl/nick/

Hopelijk hebben jullie 10 minuten over om hem ff in te vullen.(de mensen zonder RSI klachten kunnen heel wat vragen overslaan, wijst zich van zelf). Opmerkingen erover zijn welkom!

Om RSI te hebben hoef je niet perse continu klachten te hebben, zo nu en dan ergens een terugkomende pijn is al erg genoeg, zelfs hele koude handen tijdens gamen is al een vorm van RSI en is een slecht teken.

Alvast bedankt voor het invullen!

Grtz,

[RiF]Locutus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mede locutus. Ik vrees dat GoT hier niet voor bedoeld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
waar is het dan wel voor bedoeld :P

of waar kan ik dit wel plaatsen dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 12:57:
waar is het dan wel voor bedoeld :P

of waar kan ik dit wel plaatsen dan ?
Kun je je voorstellen hoe het zal zijn als iedere gebruiker van GoT die een enquete wil laten invullen die op GoT gaat plaatsen? Juist, daarom.

Aangezien je in een clan zit, heb je daar vast wel de wegen om zoiets te verspreiden. Bekenden zijn sowieso wat sneller geneigd zo'n enquete in te vullen dan onbekenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mja ik moet minimaal 100 responses hebben en een forum leek mij het beste doel om dat te bereiken, gezien het een onderzoek is waar gamers later wellicht nog wat aan zullen hebben zouden ook onbekenden best bereid kunnen zijn deze in te vullen.

Ik snap je bezorgdheid wel je wilt niet dat er teveel posts op dit forum komen allemaal met een enquete, maar ik zie hier wel een verschil tussen een commerciele enquete en een enquete die bedoeld is voor een afstudeer project.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Nou nou Locutus, een beetje sympathieker mag wel. ;) Gewoon even een modje mailen/DM'en voor toestemming.

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternativ
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02-09 09:30

Alternativ

4 8 15 16 23 42

Kun je ook de voordelen opsommen van het invullen van de enquête want op zich ben ik wel geïnteresseerd in de resultaten mits die gepubliceerd worden.

alternativ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De Resultaten zal ik eerst verwerken en offc zal ik ze online zetten.
Mits hier geen slotje op komt van een moderator kan ik deze hier wel linken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggvw
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-12-2024
Ik kan me voorstellen dat het lastig is voor de tweakers crew om het verschil te zien tussen commerciele enquetes en enquetes die bedoeld zijn voor afstudeerprojecten omdat iedereen zich hier kan registeren en zich kan voordoen als student.
Het lijkt me inderdaad het beste om 't alsnog ff te vragen aan een moderator.

Desalnietteplus heb ik de enquete ingevuld. Bij vraag 14 en 15 kan ik helaas niets tussen 'veel' en 'weinig' kiezen en bij de persoonlijkheidstest zit ik er soms precies tussenin, maar heb ik maar 4 keuzes. Verder lijkt het mij om meerdere redenen interessant om te weten wat de ergonomische omstandigheden zijn van de personen die aangegeven hebben geen RSI/CANS te hebben maar men wordt na vraag 18 doorverwezen naar vraag 41.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ggvw schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 13:50:
Ik kan me voorstellen dat het lastig is voor de tweakers crew om het verschil te zien tussen commerciele enquetes en enquetes die bedoeld zijn voor afstudeerprojecten omdat iedereen zich hier kan registeren en zich kan voordoen als student.
Het lijkt me inderdaad het beste om 't alsnog ff te vragen aan een moderator.

Desalnietteplus heb ik de enquete ingevuld. Bij vraag 14 en 15 kan ik helaas niets tussen 'veel' en 'weinig' kiezen en bij de persoonlijkheidstest zit ik er soms precies tussenin, maar heb ik maar 4 keuzes. Verder lijkt het mij om meerdere redenen interessant om te weten wat de ergonomische omstandigheden zijn van de personen die aangegeven hebben geen RSI/CANS te hebben maar men wordt na vraag 18 doorverwezen naar vraag 41.
Bedankt voor je opmerking, die persoonlijkheids test zit express geen midden in, je hebt gelijk over die ergonomische omstandigheden ik zal deze opmerking ook meenemen in verder onderzoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb trouwens Terr en Crash geprobeerd te mailen, maar beide email adressen geven een "Delivery Status Notification (Failure)", beetje vreemd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-10 19:15
Zoals men hierboven al aangeeft is dit niet toegstaan op GoT zonder toestemming. Dit staat ook in de faq. Onze e-mailadressen werken als het goed is gewoon. Zie bijv. mijn profiel voor mijn exacte e-mail adres. Beter nog kun je e-mailen naar: spmods[apestaartje]tweakers.net. Dan heb je direct Terr, Fuelke en mij te pakken :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.