Casema Cable Wannadoo Premium

Pagina: 1
Acties:
  • 106 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• AMD
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-07 07:24

AMD

Life is short. Play more

Topicstarter
Hebben jullie ervaring met Casema Cable Wannadoo Premium?
Graag hier posten. Ik ben een b-tje te inventariseren wat het goedkoopste is.
thnx

• Fault
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-08 15:56
Toevallig heeft een vriend van mij dat als test gekregen voor dezelfde prijs als basic wanadoo. Hij vind het bagger, gemiddelde download snelheid van 13KBps. Dit is in vergelijking met wanadoo basic, of casema basic, zo je wilt, natuurlijk een flinke snelheidsverbetering. Echter, in vergelijking met Mxstream, wat ik nu heb, vallen deze snelheden in het niets. De meeste kabelaars zijn nog beter af dan deze beide mogelijkheden en halen nog hogere snelheden.
En zo als altijd geld, het is weer regiogebonden, waar in de ene stad/straat Mxstream/kabel whatever heel erg snel is kan het een straat verder/andere stad ronduit teleurstellend zijn!
suc6 met je keuze

Verwijderd

Mijn broer heeft het in Den Haag ook en is er tevreden mee. zit op zo'n 25K, dus redelijk okee voor Casema begrippen...

Verwijderd

Zoals eerder is gezegd, het ligt heel erg aan de regio wat snelhgeid betreft, ik haal namelijk gemiddeld zo'n 60 Kb/sec :). Kijk anders eens op speedsuite.nl, hier kun je zien welke aanbieder in jouw postcode gebied het snelst en/of het goedkoopst is.

• Gehaktbal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-07 10:20
Niet een beetje laat met je reactie? :?

Toen was het nog een 256 kbit abo.... lang lang geleje ;)

• boswandeling
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06:56
Neem Lekker ADSL je betaald wel iets meer

Maar je heb nooit last van andere mensen

Download & Upload zijn altijd stabiel, en die ping is rond de 20 (sins die uplaod verhodinh)

Verwijderd

als je in utrecht woont, daar zit de snelheid snor...mijn broer haalt 60, en soms zelfs 70 kb/secs stabiel!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:55

Vuvuzela

My spire is forming

HIer in Breda kan ik niet klagen ik download altijd met meer dan 60 KB en ping rond 35

I served in a company of heroes.

Verwijderd

HIer in Breda kan ik niet klagen ik download altijd met meer dan 60 KB en ping rond 35
Ik ook niet :) Alleen adsl was wat stabieler bij mij, maar nog geen klachten over wanadoo

• Mozin
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-06-2023

Mozin

Gewoon een gamer

Ikzelf ga binnenkort naar Utrecht verhuizen en wil daar ook kabel nemen. Ik kan daar waarschijnlijk geen ADSL nemen, want die kamer (huis) heeft geen vaste telefoonlijn, grrr. Echter zal ik toch het internet meer gaan gebruiken voor surfen, e-mailen, irc-en en dat soort grappen. Mijn game carriere zit er wel op inmiddels :). Dat moet dan toch wel te doen zijn met een Casema Premium abonnement? Het scheelt in ieder geval veel geld met ADSL, waar ik dan ook nog eens de KPN lijn kosten bij krijg als ik mij niet vergis.

• theezeefje
  • Laatst online: 12-07 14:26

theezeefje

Poehee

Ik heb zelf ook Premium.
Loopt als een trein, ong. 70KB/sec.
enige nadeel is dat het een PPP over Ethernet verbinding is, dus inbellen = dynamisch IP.
maar daar is dyndns.org heel handig voor :)

Vroeger, toen de kratten bier nog van hout waren, en je moest doorzuipen om de kachel warm te houden....

• Mozin
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-06-2023

Mozin

Gewoon een gamer

Top, dan zal ik eens informeren als ik daar eenmaal zit, nu maar hopen dat het een beetje snel gaat qua aanvraagtijd, dus niet al teveel weken / maanden afwachten.

• MasterM
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-08 10:54
Op woensdag 17 april 2002 17:35 schreef Mozin het volgende:
Top, dan zal ik eens informeren als ik daar eenmaal zit, nu maar hopen dat het een beetje snel gaat qua aanvraagtijd, dus niet al teveel weken / maanden afwachten.
Nah vindt ik toch wel top van casema, dit is toch een plus punt voor casema.
Als je telefonische aanvraag doet kan je vaag binnen 3 weken i-netten. En je weet meteen waneer je het krijgt want je maak vaak meteen een afspraak voor de monteur (althans ik)

En fuck dit topic is geopend op 7 feb 01 :P...

naahhhh... erg man...
Maarja.. ik had haal overdag de volle 64 kbyte/s :D
en s avonds lig ik er toch echt overheen en dat zegt zelf du meter :)

De oorzaak hiervan zal waarschijnlijk zijn dat 75% van internetten alphen aan den rijn met mxstream of een ander dsl abbonomet i-net. :D
dus ik heb casema met 4 of 5 mensen in de straat te delen en vanuit elke wijk loopt hem met glas verder :P casema heeft hier een tevreden klant :)

ps: in het dorpie verder op zitten ze met die DEMOS (delta) netwerkie te knarren :S dat is echt balen :r ik heb medelijden voor die gene die daarmee moeten i-neten

• lawaai
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-08 20:42

lawaai

www.oldskoolnl.nl

En je UPload, hoe zit het daarmee?
Als je een keer wil spelen op internet is dat toch wel belangrijk.
Ik zit in Den Haag (Mariahoeve) maar weet niet of ik het ga doen..... vooral omdat de upload zo slecht is!
Dus als er mensen zijn die er wel blij mee zijn laat even horen!

• theezeefje
  • Laatst online: 12-07 14:26

theezeefje

Poehee

Upload is ongeveer 16KB/sec.
opzich netjes dus.

Vroeger, toen de kratten bier nog van hout waren, en je moest doorzuipen om de kachel warm te houden....

• lawaai

lawaai

www.oldskoolnl.nl

Op donderdag 23 mei 2002 15:43 schreef theezeefje het volgende:
Upload is ongeveer 16KB/sec.
opzich netjes dus.
Dat is nog wel te doen maar ik geloof dat gem. niet eens de 10 kb/sec haalt.... Volgens een vriend van mij is dat niet genoeg om een goede ping te halen. Weet iemand hoe dat precies zit?

Ciao

• TMDevil
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01-07 15:59

TMDevil

Blaat

Als je in de buurt van Maarssen woont (utrecht) dan moet je het zekers NIET memen. een gemiddelde snelheid van 3kbps is niet echt snel te noemen

n54 power!

• lawaai

lawaai

www.oldskoolnl.nl

Op donderdag 23 mei 2002 19:45 schreef TMDevil het volgende:
Als je in de buurt van Maarssen woont (utrecht) dan moet je het zekers NIET memen. een gemiddelde snelheid van 3kbps is niet echt snel te noemen
Zoals ik al zei ik woon in Den Haag in de buurt Mariahoeve!
Dus daar heb ik geen last van ;)
Maar iemand die in die buurt ervaringen heeft?

• lawaai

lawaai

www.oldskoolnl.nl

Heb al gekozen voor ADSL :)
Pagina: 1