Hebben jullie ervaring met Casema Cable Wannadoo Premium?
Graag hier posten. Ik ben een b-tje te inventariseren wat het goedkoopste is.
thnx
Graag hier posten. Ik ben een b-tje te inventariseren wat het goedkoopste is.
thnx
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
I served in a company of heroes.
Verwijderd
Ik ook nietHIer in Breda kan ik niet klagen ik download altijd met meer dan 60 KB en ping rond 35
Vroeger, toen de kratten bier nog van hout waren, en je moest doorzuipen om de kachel warm te houden....
Nah vindt ik toch wel top van casema, dit is toch een plus punt voor casema.Op woensdag 17 april 2002 17:35 schreef Mozin het volgende:
Top, dan zal ik eens informeren als ik daar eenmaal zit, nu maar hopen dat het een beetje snel gaat qua aanvraagtijd, dus niet al teveel weken / maanden afwachten.
Vroeger, toen de kratten bier nog van hout waren, en je moest doorzuipen om de kachel warm te houden....
Dat is nog wel te doen maar ik geloof dat gem. niet eens de 10 kb/sec haalt.... Volgens een vriend van mij is dat niet genoeg om een goede ping te halen. Weet iemand hoe dat precies zit?Op donderdag 23 mei 2002 15:43 schreef theezeefje het volgende:
Upload is ongeveer 16KB/sec.
opzich netjes dus.
n54 power!
Zoals ik al zei ik woon in Den Haag in de buurt Mariahoeve!Op donderdag 23 mei 2002 19:45 schreef TMDevil het volgende:
Als je in de buurt van Maarssen woont (utrecht) dan moet je het zekers NIET memen. een gemiddelde snelheid van 3kbps is niet echt snel te noemen