Toon posts:

[CS:S] Ingame crashes

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb sinds een tijdje weer ingame crashes (ik had het al eens eerder) en heb de zo proberen op te lossen door een aantal tests te draaien.

Om te beginnen zal ik de sympthomen van de crashes opsommmen:
  • Ik sluit CS: S af en ik blijf bij het zwarte scherm hangen met het enige zichtbaar: net_graph 3.
  • Ventrilo crashed ik alt+tab » pc crash, of ik wacht totdat ik klaar ben uit sluit af en krijg symthoom bij 1.
  • Ik heb een sound crash, alles doet het nog alleen ik krijg een "TRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR" geluid.
  • Ik zit te CS: Sen en ik druk op ESC, of ik zit gewoon in het menu, helemaal niet ingame, en mijn muis word onzichtbaar gecloned. Ik heb een 2e onzichtbare muisaanwijzer die ik moet gebruiken.
  • Ingame crashed mijn gelijd+muis, het enige wat ik nog kan is alt+tabben en dan op mijn windows toets drukken, dan is de crash compleet. (dit crash sympthoom weet ik niet zeker want die heb ik al een tijdje niet meer gehad)
  • Voledige ingame crash, ik kan niets meer. Alles loopt vast en sound maakt "TRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR".
Toen ik daar dus weer last van kreeg ben ik tests gaan runnen, om mijn HD te testen en mijn RAM. Ik heb de volgende tests gerund:
  • HD Tach, geen fouten, maar wel alles wat aan de lage kant, maar dat heb je met mijn hardware.
  • HD Tune, geen fouten, maar wel alles wat aan de lage kant, maar dat heb je met mijn hardwar.
  • Schijfcontrole, deze controle heb ik uitgevoerd over mijn beide partitie's (C & D) en heeft geen fouten gevonden
  • Memtest @ 938% (hele nacht gedraaid), 0 ERRORS.
Ik was al van plan, en nu nog steeds aangezien Memtest positief is, om een nieuwe HD te kopen omdat dat voor mij geen geldverlies is met het oog op mijn nieuwe PC en om misschien deze crashes kwijt te zijn..
Wat denken jullie.. Na al deze tests te hebben gedraaid, ik denk personelijk dat het mijn HD is, of beter gezegd dat hoop ik, want met een nieuwe HD ben ik er dan vanaf en ik gok ook op mijn HD omdat dat één of ander B-merk is (Exelstor Technoligies) waar de site niet meer van up is, en omdat die ouder is dan mijn geheugen en dus versleten kan zijn. En daar tegenover staat dan mijn RAM wat Kingston ValueRam is en die 2 kaartjes zijn nog niet zo oud..

Joël