Muziekspeler voor grote muziekcollecties

Pagina: 1
Acties:
  • 556 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• hendriku
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-01 14:44
Hoi, Ik gebruik al geruime tijd Winamp voor m'n inmiddels 180gb grote mp3 verzameling, naar alle tevredenheid overigens. Nu wil ik alles op een grote externe schijf gaan zetten en daar wil ik eigenlijk ook een speler op met iets als de media library in Winamp. Dit moet dan ook op een andere pc werken dus eigenlijk ben ik op zoek naar een portable versie.

Maar goed, wat gebruiken jullie voor 150gb+ muziek voorraden???

• powerflux
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-07 11:06

powerflux

Edit zich kapot@375fsb

winamp. net overgestapt naar winamp 5 omdat winamp 2.95 bij 20K nummers de playlist steeds vergat voor een groot deel.

verder een iaudio m3l en m5l van 20GB voor het mobiele muziekplezier.

if computergames really affect us, we would be running around in dark rooms and eating magic pills.

• Piot
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 17-07 14:08
Ik heb zelf een mp3 collectie van 120GB+ en gebruik om deze collectie te beheren MediaMonkey.

Dit programma kan ook goed overweg met hele grote collecties, wat bij winamp bij soms nog weleens voor problemen wilde zorgen.

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18-07 12:26
Maar de hamvraag is, volgens de TS, werken deze programma's ook als Portable? Hij zijn schijfje gewoon in een random computer kunnen pluggen; apps starten en gaan.

• wagenveld
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Foobar kun je als portable gebruiken:
http://portableapps.com/node/104

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:13

Outerspace

Admin General Chat

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Volgens mij is foobar wel redelijk stabiel bij een groot aantal nummers.

Wauw, een sig!

• hendriku
Foobar heb ik wel eens gebruikt maar biedt niet de uitgebreide library mogelijkheden zoals Winamp dat ook heeft. MediaMonkey komt behoorlijk in de buurt zo lijkt. De vraag blijft dan nog idd of er portable mogelijkheden zijn.

Verwijderd

ik zou je toch aanraden om eens te kijken naar Foobar, die blijft inderdaad stabiel met grote cataloogjes, wat niet van alle programma's te zeggen is.

Windows Mediaplayer / Winamp / BPM Studio... een voor een lopen ze vast / worden ze supertraag op mijn collectie mp3'tjes (600+ GB :$ )

Verwijderd

VinceVega schreef op maandag 28 mei 2007 @ 09:40:
Foobar heb ik wel eens gebruikt maar biedt niet de uitgebreide library mogelijkheden zoals Winamp dat ook heeft. MediaMonkey komt behoorlijk in de buurt zo lijkt. De vraag blijft dan nog idd of er portable mogelijkheden zijn.
Ik kan me moeilijk inbeelden dat Foobar niet de library mogelijkheden heeft die iemand nodig zou hebben. Je moet er wel de juiste plug-ins voor gebruiken en een beetje tijd in steken, dat is waar.
Het grote Foobar topic
voorbeeld dat er toch echt library functies inzitten: leokennis in "Het grote Foobar topic"
ikzelf gebruik liever foo_uie_albumlist

• hendriku
Heb even MediaMonkey geprobeerd. Bevalt redelijk goed, even wennen ook natuurlijk. De zoekfunctie in Winamp wel echt prima moet ik zeggen maar niet onmisbaar.

ik ga eens met Foobar aan de slag!
Pagina: 1